網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月18日 星期一

鍾欣潼:美斯送衫!阿嬌收祖兒超級無敵感動大禮 __,美斯,鍾欣潼,阿嬌,容祖兒,祖兒,

祖兒送驚喜,阿嬌收超級無敵感動大禮,連美斯都送波衫!榮升幸福人妻嘅女星鍾欣潼(阿嬌),早前同完老公賴弘國度完蜜月返港,雖然又要投入工作,但係佢心情依然 ...


祖兒送驚喜,阿嬌收超級無敵感動大禮,連美斯都送波衫!


榮升幸福人妻嘅女星鍾欣潼(阿嬌),早前同完老公賴弘國度完蜜月返港,雖然又要投入工作,但係佢心情依然靚到爆!不過唔講唔知,阿嬌對近日嘅世界盃都有留意,呢日佢就喺社交網上晒出一張阿根廷球王美斯,以前送畀Twins嘅親筆簽名球衣相,仲鼓勵佢話:「美斯不要氣餒,下一場會踢得更好,我哋支持你!」相信阿嬌對於日前美斯射失12碼,令阿根廷同冰島打和,佢都覺得可惜。

SaSa守咗呢個秘密一日

隨後,阿嬌再分享一段早前好友容祖兒去美國畀秘密驚喜佢嘅絕密片段,見阿Sa(蔡卓妍)負責揸機,見到祖兒一臉興奮嘅樣,好開心話參與唔到好姊妹呢個婚禮係一生遺憾,之後當佢一入房,阿嬌同老公賴弘國都呆咗,仲見到阿嬌驚喜到眼濕濕,再三擁抱祖兒,難怪阿嬌都話:「超級無敵感動,SaSa守咗呢個秘密一日就係想畀呢個超級無敵大驚喜畀我 ,果然做到嘢啊!你哋話呢班咁好嘅姊妹到底可以喺邊度搵吖?但係烏龍百出嘅煮鵝(容祖兒)去到機場竟然唔記得帶身份證,之後又唔見咗頂帽,不過傻人有傻福,孝感動天,兩肋插刀,龍虎豹蛇整整齊齊,所以點解咁愛你哋,根本就唔需要解釋咁多,行動證明一切。」

網民都話阿嬌睇幾多次段片,都一樣會好感動,因為友情真可貴!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!