網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月18日 星期一

余德丞(Dickson):余德丞劇接劇 仲想撈埋《美女廚房》? __,余德丞,《美女廚房》,

余德丞依家係搶手小鮮肉之一。藝人余德丞(Dickson)為「香港學生運動員獎」活動任司儀,透露於2006年時也曾獲該運動員獎,如今「升呢」任司儀,令其 ...


余德丞依家係搶手小鮮肉之一。


藝人余德丞(Dickson)為「香港學生運動員獎」活動任司儀,透露於2006年時也曾獲該運動員獎,如今「升呢」任司儀,令其感到榮幸。問到會否分享當運動員時的辛酸?他謂:「如果有機會都會,講吓以前訓練時嘅刻苦,學到不屈嘅精神。」剛完成無綫劇集《危城First Lady》的他,現正投入新劇《鐵探》拍攝工作。

談到有指他與蔡思貝主持的《緬甸奇幻旅程》比《美女廚房》更受歡迎,問到會否有興趣任《美》節目評判?Dickson謂:「未收到呢個消息,有得上都好,當年我都有睇呢個節目。(敢唔敢食女星煮嘅食物?)要睇吓邊個煮囉!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!