網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月18日 星期一

阮小儀:大阪地震 小儀金剛報平安:我哋無事 __,小儀,金剛,

平安冇事就好!日本大阪今早(18日)發生黎克特制5.9級地震(已上升至6.1級),關西多個地區都感受到強烈搖晃。藝人傅嘉莉、小儀、金剛同衞志豪咁啱就齊 ...


平安冇事就好!


日本大阪今早(18日)發生黎克特制5.9級地震(已上升至6.1級),關西多個地區都感受到強烈搖晃。藝人傅嘉莉、小儀、金剛同衞志豪咁啱就齊齊去咗鳥取同姬路拍新節目,傅嘉莉都有喺社交網同大家報平安,佢上傳咗影住電視機嘅畫面,仲留言指:「好得意,個電視畫面係喺度震緊㗎!」隨後她接受訪問:「一切安好,沒事,有睡夢中被警報嘈醒,感受輕微震動,頭暈暈,兩、三秒後就停下來。看到新聞報導(道)有些地方出現地陷,火災,不過我哋離大阪有一段距離,冇咁大震盪。家人都有即刻打來問我有冇事,我都有報平安。」

而小儀、金剛亦有回覆大派定心丸,小儀說:「冇事呀!我哋依家拍緊嘢,我哋都唔喺大阪,喺姬路,離大阪都有一段距離。總之,我哋今朝每個人都感覺到地震,但係就唔係咁嚴重,我哋都有睇到,知道大阪好嚴重,我哋呢邊好安全,冇事!」金剛更搞笑指:「嗰啲地震嚇唔到我哋㗎!我哋無事,只係畀啲警報訊號嘈醒!」

另外,佢哋一行四人昨晚仲去咗shopping,不過唔知係咪買得太開心,搞到大家shopping完因為太夜,返酒店時發現冇晒車,就算call車都要最少等20分鐘,真係慘慘豬呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!