網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月18日 星期一

迪子:陌生男搞寸個Party 迪子生日報警收場 __,迪子,

生日慶祝,冇啦啦畀人搞寸個Party,都咪話唔嬲!擁有35E魔鬼身材的歌手迪子6月17日生日,而生日前一日在工作期間,得好友莊端兒及藝人張致恒家姐張詠 ...


生日慶祝,冇啦啦畀人搞寸個Party,都咪話唔嬲!


擁有35E魔鬼身材的歌手迪子6月17日生日,而生日前一日在工作期間,得好友莊端兒及藝人張致恒家姐張詠恩送上驚喜,突然捧住生日蛋糕來探班。而晚上就跟一班圈外朋友到觀塘一間餐廳食飯,豈料踏入正日生日的凌晨,突然有陌生男子上前向穿了露腰裝的迪子搭訕,要求加入生日Party,雖然迪子曾禮貌婉拒,但其「好心」朋友覺得對方很慘,心軟下邀對方飲酒,豈料就此「引狼入室」要報兩次警收場。

報警後男子再折返

迪子表示:「懷疑佢精神有啲問題,請佢飲酒,佢就話唔信係酒,之後不停做啲滋擾嘢,我咪出聲趕佢走囉,警告佢再唔走就報警,佢真係唔走,我咪報警囉,佢變得好激動,不停問候我父母,又講生殖器官狂鬧我,等到警察嚟,警察懷疑佢精神有問題仲call埋白車,但佢又唔肯上白車,搞咗一大輪,警察話如果我肯同佢道歉佢就走,為咗息事寧人我道歉,話唔好意思令佢唔開心。」其後警察離開後,該男子再折返搞事,由於擔心對方再有進一步失控行為,其朋友再報警,但警員未到前,對方突然自行離開。

被笑有條報警命

迪子嘆:「今年真係過咗一個難忘又唔太開心嘅生日,啲朋友仲笑我有條報警命,之前我畀人打劫三次,命中註定成日招惹到呢啲怪人怪事。」問到其生日願望?她稱剛推出新歌,而8月會推出新書加新碟,還會多推出黑膠碟,望屆時新碟及新書可以大賣。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!