網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月18日 星期一

單文柔:單文柔揸煎Pan撐展鵬唔係租霸 __,展鵬,單文柔,陳展鵬,

單文柔下廚冧男友,搵陳展鵬做白老鼠。藝人單文柔以美女學徒身份出席「bigbigchannelKIDSxThinkbig夏日大想」活動,自言廚藝可以,男 ...


單文柔下廚冧男友,搵陳展鵬做白老鼠。


藝人單文柔以美女學徒身份出席「big big channel KIDS x Think big 夏日大想」活動,自言廚藝可以,男友陳展鵬也有試過她的手勢:「佢成日話我搵佢做白老鼠,我以前整甜品多,但為咗《美女廚房》依家煮多咗中、西餐同湯水,我成日煲節瓜乾瑤柱湯,佢話我成日都係煮同一味。」

另外,早前陳展鵬與業主發生爭端,單文柔坦言對男友處理問題信心十足:「佢有晒證據,而且已經交咗畀律師處理,我作為第三者唔方便講咁多。可能大家當中都有啲位處理得唔好,依家交畀律師公正咁做。(佢有冇同你呻?)佢好正面,係好有責任心嘅人,有啲事唔係真,佢已經澄清咗,盡咗佢嘅責任,最緊要佢安心。(有冇戥佢唔開心?)佢身邊嘅朋友有擔心,明白個事態發展,有啲人戥佢心痛,不過佢處理到,我要畀佢信心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!