網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月18日 星期一

【叫到紅館地震】關智斌現身演唱會做嘉賓 張敬軒:有啲私人恩怨想解決下 __,張敬軒,關智斌,

張敬軒紅館個唱嚟到今晚第4場,全晚最特別嘅係神秘嘉賓——關智斌(Kenny)!話晒Kenny同軒仔過往被指有斷背情,仲長達10年,前年先至有消息指長期 ...


張敬軒紅館個唱嚟到今晚第4場,全晚最特別嘅係神秘嘉賓——關智斌(Kenny)!話晒Kenny同軒仔過往被指有斷背情,仲長達10年,前年先至有消息指長期分隔兩地嘅軒仔同Kenny情濃轉淡,先至斬纜。(新聞連結: https://bit.ly/2JJhuk6 )

今晚演唱會第四場,請來好朋友Boyz做嘉賓,Boyz一甫出場與軒仔一同合唱《死性不改》引爆全場歡呼狂叫不斷,觀眾嘅歡呼聲大到連關智斌唱歌聲都聽唔到。歌曲中段路讀白,三人又改咗台詞,先係Steven問:「點解?(繼而望向Kenny)點解你會來做嘉賓嘅?」Kenny就大聲答:「我鐘意呀,你吹呀?」又再次引爆觀眾,叫聲令整個紅館都似地震。

唱完歌之後,無論Steven或者張敬軒講咩,觀眾都係咁叫,軒仔都忍唔住問觀眾:「我都唔知你哋叫乜 !」之後軒仔對Steven笑住話:「嘩,你講嘢佢哋都叫到咁,(轉身一指Kenny)咁佢講嘢.........」觀眾即時狂叫,Steven突然出聲話:「我完成任務啦,我落台先!」Kenny話:「你講嘢呀你!」軒仔笑住話:「知唔知咩叫無敵嘅嘉賓呀,佢哋係我入行最初相識嘅好朋友,至今都重係好朋友,所以我決定第一次六場紅館個唱,一定要請埋佢哋來分享。既然咁耐冇見,有啲私人恩怨想喺到解決下,我聽講網上有人寫咗個故仔,話你哋兩個為咗我喺salon打交,究竟係咪?」

Kenny即答:「你諗多咗啦張生!我哋兩個成日打交㗎!每次打完交Mani就會打嚟話,打還打唔好打面嘛!話晒靠個樣搵食。」Steven坐埋一邊,唔出聲,軒仔問佢做咩,佢就即入位:「我見你哋咁耐冇見,比你講埋先囉!」軒仔抵唔住被佢寸:「你又知我哋好耐冇見?」又引爆觀眾狂叫,仲有觀眾大叫:「咀佢!咀佢!」

之後軒仔正經返,說真係要多謝Steven,Steven就客氣話自己可以係這個圈繼續生存,都係多得軒仔一路以來的幫忙。不過講完正經又開始玩嘢,反問軒仔:「我想問你,你做咩多謝我唔多謝佢?」觀眾又再狂叫兼大笑,軒仔話:「我點會唔多謝佢,我重要恭喜佢,佢做咗業主嘛!」Steven再一次玩Kenny:「你都仲未講,你點解會來做嘉賓?」 Kenny話:「我來報仇呀。」Steven:「報咩仇?隔夜個啲呀?噚晚個啲仇呀?」Kenny就真係招架唔住,笑住扮想打Steven:「喂,我哋下午綵排個陣啲稿唔係咁喎。」

而今晚除咗台上嘅嘉賓之外,台下都有唔少軒仔嘅好友到場支持,好似有黃秋生、謝霆鋒、Yumiko、何超蓮同阮兆祥,非常熱鬧。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



今晚演唱會第四場,請來好朋友Boyz做嘉賓 今晚演唱會第四場,請來好朋友Boyz做嘉賓
話晒Kenny同軒仔過往被指有斷背情,仲長達10年。

話晒Kenny同軒仔過往被指有斷背情,仲長達10年。
Boyz一甫出場與軒仔一同合唱《死性不改》引爆全場歡呼狂叫不斷

Boyz一甫出場與軒仔一同合唱《死性不改》引爆全場歡呼狂叫不斷
軒仔笑住話:「知唔知咩叫無敵嘅嘉賓呀?」

軒仔笑住話:「知唔知咩叫無敵嘅嘉賓呀?」
軒仔:「佢哋係我入行最初相識嘅好朋友,至今都重係好朋友。」

軒仔:「佢哋係我入行最初相識嘅好朋友,至今都重係好朋友。」
霆鋒被降兩度熱情擁抱都keep住chok,不過佢隻左腳就出賣咗佢嘅心情。

霆鋒被降兩度熱情擁抱都keep住chok,不過佢隻左腳就出賣咗佢嘅心情。
Yumiko同何超蓮都有嚟支持

Yumiko同何超蓮都有嚟支持
阮兆祥

阮兆祥

鍾意就快D Share啦!