網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月18日 星期一

李嘉欣:就嚟48!李嘉欣淡妝孖老公老爺慶祝父親節 __,嘉欣,李嘉,李嘉欣,鍾嘉欣,

大美人果然係大美人!今日係父親節,大美人李嘉欣(Michele)一盡孝道,孖老公許晉亨同老爺許世勳慶祝呢個特別日子,不過就唔見仔仔!Michele仲將 ...


大美人果然係大美人!


今日係父親節,大美人李嘉欣(Michele)一盡孝道,孖老公許晉亨同老爺許世勳慶祝呢個特別日子,不過就唔見仔仔!Michele仲將三人合照放上社交網,睇相見到Michele淡妝上陣,但皮膚白滑有彈性,完全睇唔出佢過幾日就48歲生日,網民都讚佢駐顏有術!

Michele又為老爺準備咗蛋糕同兩支1990年嘅紅酒,留言話:「Happy Father’s Day 2018#leader #fatherlylove #toomuchtodrink」夠晒心思!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!