網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月18日 星期一

《美女廚房》:專登揸車去拎湯!山聰踢爆定欣唔識買餸 __,定欣,《美女廚房》,陳山聰,山聰,胡定欣,

呢兩位美女,都有個共通點-唔識煮飯……視后胡定欣與李施嬅於無綫節目《美女廚房》晒廚藝,還請來了二人老友陳山聰任評判!眼見定欣下廚時非常論盡,除了於炸魚 ...


呢兩位美女,都有個共通點-唔識煮飯……


視后胡定欣與李施嬅於無綫節目《美女廚房》晒廚藝,還請來了二人老友陳山聰任評判!眼見定欣下廚時非常論盡,除了於炸魚時淺出滾油,沒料製成品也搞到半生熟,山聰嚇得不敢恭維,他接受東網訪問時還玩踢爆,指定欣廚藝欠佳:「大家睇電視都有目共賭嘅!基本上佢去邊買餸,牛扒點煎都會擺上網問我哋,佢全年除咗返媽咪度,其餘湯水同住家飯都係由我哋『將軍澳福利會』提供畀佢,佢係會專登揸車過嚟拎,所以我好希望佢可以搵到一個好『龜縮』(歸宿)囉!」

李施嬅外賣湯

而炮製出「鐵線意粉」的施嬅,山聰透露二人剛合作完無綫劇集《金宵大廈》,笑指對方於拍攝期間的飯餐全數外賣,更謂:「連湯都係外賣,有時係靠我帶返廠畀佢飲,其實施嬅喺節目度調味唔差,鬼妹仔煮西式龍蝦都OK嘅,都收貨」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!