網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月18日 星期一

王浩信父親節赴美登台 張智霖有靚靚魔童陪去上海 __,魔童,王浩信,袁詠儀,靚靚,張智霖,王維基,

■陳自瑤透露等王浩信(圖)返港再與老爺一齊慶祝。互聯網圖片
■陳自瑤透露等王浩信(圖)返港再與老爺一齊慶祝。互聯網圖片王浩信早前跟老婆陳自瑤(YoYo)再傳婚變,日前YoYo出席活動否認分居兼搞離婚,為夫妻情斷 ...


王浩信早前跟老婆陳自瑤(YoYo)再傳婚變,日前YoYo出席活動否認分居兼搞離婚,為夫妻情斷傳聞闢謠。王浩信昨日未有跟女兒慶祝父親節,原來到美國大西洋城登台搵真銀。

昨王浩信在社交網貼身處陽光海灘相,留言:「我呢度嘅父親節就仲未到,返到去嘅時候父親節就已經過完,2018我嘅父親節消失喺時差之中,又或者可以話係第一次最近距離同天父過,哈哈!致所有努力打拼嘅爸爸,父親節快樂!」YoYo昨出席活動時表示等老公返港補祝:「我今晚會同屋企人慶祝。」問會否包括老爺?她說:「係會一齊嘅。」她透露囡囡鍾意做手作,相信王浩信收到女兒的禮物會很開心。

撰文:皓騫



陳自瑤 陳自瑤
■王浩信今年未能同女兒度過父親節。資料圖片

■王浩信今年未能同女兒度過父親節。資料圖片

鍾意就快D Share啦!