掃呢頁CODE去手機

2020年5月1日 星期五

朱智賢:黎振燁拖大肚妻蒲頭 自爆霧水緣幾個禮拜玩完 #朱智賢 #黎振燁

黎振燁終於蒲頭,佢孖住大肚老婆出街,似乎已得到原諒。有婦之夫黎振燁偷嗒拍檔朱智賢,形象插水一鋪清。黎振燁潛水4日,昨日(4月30日)終於蒲頭,與大肚老 ...




黎振燁終於蒲頭,佢孖住大肚老婆出街,似乎已得到原諒。


有婦之夫黎振燁偷嗒拍檔朱智賢,形象插水一鋪清。黎振燁潛水4日,昨日(4月30日)終於蒲頭,與大肚老婆孖住出街,突然賤男變暖男!


早上10時許,他與老婆齊齊穿上黑色「情侶裝」,搭的士往父母寓所長沙灣海麗邨。黎振燁孭住大型行李袋,又拖又攬老婆,還幫太太掹衫,似乎夫妻關係暫時雨過天青。


黎太:念在有小朋友


「受害人」黎太面對記者顯得頗為緊張,問到是否原諒老公,她點頭說:「發生呢啲事,正常人都會嬲,但依家念在我哋有小朋友,同埋咁多年感情⋯希望佢公司都睇到佢咁多年付出,畀多次機會佢。」問到朱智賢於記者會上未有向她道歉,被網民插爆,黎太表示:「道唔道歉都唔緊要,我都擔心佢情況,希望佢快啲冇事」


「我可以抽離角色」


黎振燁被問到事後有否與朱智賢聯絡,他表示沒有,亦因照顧太太,沒有收看朱智賢和謝東閔的記者會,他更口快快自爆這段霧水緣只維持了數星期:「講到尾都係我唔啱,唔應該畀藉口自己,依家最緊要希望佢(太太)心情及身體狀況好番。嚟緊相信我都會有段幾長嘅時間休息!」因為跟朱智賢拍劇集《食老喪B》撻着,問是之後是否可抽離角色?他說:「相信我可以抽離,做番幾個禮拜之前真正嘅我。(即係同朱智賢只開始咗幾星期?)唔係好長囉。」


一人做事一人當


問是否已完全獲得太太原諒,並承諾不會「重覆犯錯」,他說:「老實講,發生呢啲事係咪一時三刻、或者三兩日就可以可以完全冇事呢?咁我哋又唔可以輕易當冇發生過,畀啲時間太太,希望佢可以完全消化到件事,之後釋懷原諒我。(以後一定唔再發生呢啲事?)我覺得唔係口頭上承諾就得,要行動嚟畀太太睇。有啲事情人生中發生一次就夠,呢啲事一次都嫌多。」他又表示希望一人做事一人當:「禍不及妻子,大家唔好騷擾太太,畀佢喘息空間準備生產,唔該晒!(BB仔定女?)仔嚟。」


做心理準備消失幕前


談到會否擔心無綫長期雪藏、甚至放棄他,他不諱言:「我都覺得自己未必有機會再喺幕前演出,但小朋友就嚟出世,唔可以冇嘢做,就算體力勞動工作我都要做,要搵奶粉錢。如果公司放棄我,我都唔可以放棄我自己。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!