掃呢頁CODE去手機

2020年5月1日 星期五

【唔敢問太多】黃智雯封嘴 畀空間「綠帽俠」獨自拆彈 #黃智雯

黃智雯接連有兩套劇集見街,近日忙於宣傳,今日黃智雯(Mandy)到商台宣傳,雖然劇集撞期,但兩劇角色好大差別,相信不會令觀眾混淆。她同時亦籌備即將開拍 ...






黃智雯接連有兩套劇集見街,近日忙於宣傳,今日黃智雯(Mandy)到商台宣傳,雖然劇集撞期,但兩劇角色好大差別,相信不會令觀眾混淆。她同時亦籌備即將開拍的新劇,首次飾演拆彈專家,角色需要常穿小背心:「近日唔可以去健身室,搵教練單對單訓練,重點練上半身,希望同過往角色有不同體態,而家邁向成功,蠢蠢欲動。」

新劇角色動作戲居多,又要穿上拆彈服,黃智雯說:「真實套制服有70至80磅,拍攝時會調校減輕啲。」劇集有影后級對手惠英紅,令黃智雯不敢怠慢,也有點壓力,會向小紅姐默默學習。

近日被揭分別背妻及背男友偷食的黎振燁和朱智賢,先後用屎橋公開拆彈,身為謝東閔好友的黃智雯說:「事件發生後唔會過問太多,講太多都幫唔到件事,留畀佢哋解決,我會背後支持。」謝東閔以好友身份力撐姣精朱智賢,行為儍到被封「綠帽俠」,黃智雯說:「成年人感情交畀佢哋處理,朋友會支持鼓勵,我哋有約謝東閔食飯,但都知佢有啲事處理,希望可以快啲聚舊。」

採訪:卓寶花

攝影:陳俊強

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

黃智雯作為謝東閔,選擇封嘴,令緣帽事件平息。


黃智雯兩套新劇撞期,她說角色不同,觀眾未必會混淆。



鍾意就快D Share啦!