掃呢頁CODE去手機

2020年5月1日 星期五

【藝人=偽人?】盤點大台大話精 胡定欣被莊思敏揞名爆大鑊 #大台 #胡定欣 #莊思敏

互聯網圖片賤男黎振燁背大肚老婆偷食朱智賢,事後雖然冧掂老婆盲撐他,但「綠帽俠」謝東閔終於做回男人要做的事,企出來踢爆黎振燁講大話,其實娛圈都有唔少大話 ...




互聯網圖片


賤男黎振燁背大肚老婆偷食朱智賢,事後雖然冧掂老婆盲撐他,但「綠帽俠」謝東閔終於做回男人要做的事,企出來踢爆黎振燁講大話,其實娛圈都有唔少大話精,難怪有藝人被譏為「偽人」了。

胡定欣

2008年,莊思敏和吳浩康拍拖時,跟男友的舊愛胡定欣爆罵戰,有指胡定欣曾在電梯內指罵莊思敏,事後莊思敏承認有此事,不過胡定欣卻矢口否認,更指對方博見報,雙方各執一詞。事後莊思敏在網誌揞名爆向胡定欣開火:「估唔到對方竟然睜大眼講大話……演員果然唔同啲!我一開始唔公開所有嘢,只求今日留一線日後好相見,希望佢快啲玩厭!」

郭子豪

2019年,大台藝員郭子豪被爆劈腿,背圈外女友Karen偷食港姐鄧卓殷,郭子豪死撐跟女友早已分手,由正印變舊愛的Karen在社交網撕開郭子豪假面具:「剛剛這個月初還說給我一個終生承諾;原來所有諾言在真相被揭發之前,都只不過是場欺哄。是時候清醒……逃離謊言和被蒙騙嘅世界,至少最後可以忠於自己。」

鄭俊弘 何雁詩

2017年,鄭俊弘(Fred)被富貴未婚妻的閨蜜爆料,指他暗交何雁詩,但兩人仍堅稱只是普通好朋友,死口不認拍拖,其後卻十指緊扣現身機場,高調公開戀情。

李潤庭

2016年,《東張西望》主持李潤庭被爆背空姐老婆偷食人妻Tiffany,停工3個月後解凍復工,聲稱努力同老婆箍煲,但轉頭再被踢爆講大話,原來跟Tiffany從未斬纜,結果事業和婚姻一鋪清袋,被大台炒魷。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

莊思敏(互聯網圖片)


莊思敏當年在網誌揞名向胡定欣開火(互聯網圖片)


郭子豪被女友指罵講大話(互聯網圖片)


李潤庭因為重複犯錯被大台炒魷(資料圖片)


鄭俊弘拖何雁詩公開戀情認講大話(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!