掃呢頁CODE去手機

2020年5月1日 星期五

朱智賢:謝東閔被指曾背朱智賢 暗撻湯洛雯曾淑雅 #曾淑雅 #朱智賢 #湯洛雯 #謝東閔

咁突然?藝人朱智賢同黎振燁嘅偷食事件,竟突然牽連埋「靚湯」湯洛雯,有指之前靚湯於2018年與羅天宇分手,當時正與謝東閔拍攝劇集《丫鬟大聯盟》,靚湯更不 ...




咁突然?


藝人朱智賢同黎振燁嘅偷食事件,竟突然牽連埋「靚湯」湯洛雯,有指之前靚湯於2018年與羅天宇分手,當時正與謝東閔拍攝劇集《丫鬟大聯盟》,靚湯更不惜主動施展攻勢,成功俘虜謝東閔,而男方亦曾被朱智賢懷疑一腳踏兩船。


此外,亦有指謝東閔與朱智賢拍拖不久,與朱智賢同樣有份拍《3日2夜》嘅曾淑雅(Jumbo)暗撻,但好快就斬纜。對此,東網聯絡謝東閔,佢表示:「不是事實的不回應喇!」而靚湯亦表示完全冇呢件事,唔想牽涉其中。至於曾淑雅坦言認識謝東閔多年,但每次聚會都係一班人,連單獨約會都未試過。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!