掃呢頁CODE去手機

2020年5月1日 星期五

謝東閔:鬧爆黎振燁大話精 謝東閔:為挽救孕婦嘅心! #謝東閔 #黎振燁

謝東閔親自回應點解鬧爆黎振燁講大話!藝人黎振燁拖大肚夫妻蒲頭,坦言與朱智賢的霧水情緣只是幾星期,又表示相信自己之後會抽離這段感情。即時觸動了謝東閔的神 ...




謝東閔親自回應點解鬧爆黎振燁講大話!


藝人黎振燁拖大肚夫妻蒲頭,坦言與朱智賢的霧水情緣只是幾星期,又表示相信自己之後會抽離這段感情。即時觸動了謝東閔的神經,漏夜在社交網反擊鬧爆黎振燁。


對此,東網都分別聯絡了二人,謝東閔受訪時被問到黎振燁說了甚麼大話時,他坦言:「其實尋晚我係有感而發,但如果一個人再企出嚟都係話大話,如果呢啲大話,可以挽救到一個孕婦嘅心同一個家庭,我會啃咗佢,至於佢再出嚟講嗰啲係咩大話,佢自己知!」謝東閔再三強調自己相信女友朱智賢,表示會跟她齊齊捱過這段日子。而黎振燁被問到「大話」一事時表示沒有回應。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!