掃呢頁CODE去手機

2020年7月16日 星期四

李旻芳:狗狗14歲行動不便 李旻芳負責孭上樓 #李旻芳

好有愛呀!藝人李旻芳與老公黃耀英家中飼養咗兩隻大狗,對佢哋照顧得無微不至。其中一隻依家已經14歲,年紀老邁行動始終有啲唔方便,李旻芳冇因為咁而離棄佢, ...




好有愛呀!


藝人李旻芳與老公黃耀英家中飼養咗兩隻大狗,對佢哋照顧得無微不至。其中一隻依家已經14歲,年紀老邁行動始終有啲唔方便,李旻芳冇因為咁而離棄佢,仲對佢更加珍惜,愛護有加。


因為知道狗狗唔夠力行上樓行返屋企,李旻芳肩負起孭狗狗上樓嘅責任,真係一個好主人。李旻芳留言:「我家狗狗今年14歲喇!雖然行動開始不便,腳仔有時會唔夠力,只係上落樓梯有時要我幫下手,但係都好慶幸年紀咁大仲行得走得!仲係好為食好好胃口!而家愈老愈痴(黐)人!哈哈!無論你喺邊都要捐窿捐罅,直至身體可以掂住人先安心!好鬼可愛,你哋要加油啊。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!