掃呢頁CODE去手機

2020年7月16日 星期四

【瘋狂放閃】湯洛雯着唐老鴨tee冧男友 馬國明神回眼中只有獨角獸 #湯洛雯 #馬國明

熱戀中的情侶總是甜如蜜,46歲馬國明和33歲湯洛雯自從公開戀情後,不時高調晒愛,除了早前在網上貼出愛的獨角獸和小馬後,湯洛雯昨晚和今早又在IG連環放閃 ...






熱戀中的情侶總是甜如蜜,46歲馬國明和33歲湯洛雯自從公開戀情後,不時高調晒愛,除了早前在網上貼出愛的獨角獸和小馬後,湯洛雯昨晚和今早又在IG連環放閃,她先後貼出3張穿上唐老鴨卡通公仔的黑tee,坐在海邊的照片,相中的湯洛雯笑容燦爛兼擠眉弄眼,未知照片可是「男友視角」?

湯洛雯穿上唐老鴨卡通公仔黑tee,網民即眼利說:「馬明最鍾意的唐老鴨,另一種的放閃方法。」湯洛雯第一張相先留言:「Good weather keeps me positive(好天氣給我正能量)。」男友馬國明兩小時後即回心心眼貼圖。湯洛雯第二張笑到見牙唔見眼的相再留言:「Whats so funny? 」馬國明秒回:「鴨。」再貼心心眼。

湯洛雯意猶未盡,今早再出第三張電眼甫士相片後說:「When I look into your eyes...」馬國明用眼睛和代表女友的獨角獸公仔貼圖回應,公開放閃冧爆女友,湯洛雯的眼珠反映出為她拍照人的影子,未知是否馬國明。網民紛紛送祝福「見到你哋互動咁sweet,有種老來安慰感覺」、「肯定係專登話畀某人聽㗎喇(男友視角閃閃閃)」,不少網民還公然稱呼他們做馬生馬太,馬國明和湯洛雯都非常受落,看來快好事近。

馬國明十年前為J2台節目《兄弟幫》,他自稱屋企有過萬件唐老鴨珍藏,7年前,他更說:「幾歲大就俾阿媽『導』咗我鍾意唐老鴨,當時佢去日本旅行,買咗隻唐老鴨毛公仔畀我,自此就中咗毒,不能自拔...以前細個會攬實個公仔同佢傾偈,到而家,全家人都仲係咁鍾意唐老鴨,唔係講笑,每年唐老鴨生日,我哋全家都會同佢慶祝,阿媽會買定生日蛋糕攬住隻公仔,同佢一齊切。佢真係當佢孫咁㗎,會買啲BB仔衫畀佢換,又會織冷衫畀佢着。」馬國明是唐老鴨控。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

湯洛雯笑到見牙唔見眼


又冧男友


馬國明冧回女友


湯洛雯有愛情滋潤特別靚


湯洛雯問當她望向你眼中有甚麼?


馬國明神回只有代表女友的獨角獸


兩人高調放閃



鍾意就快D Share啦!