掃呢頁CODE去手機

2020年7月16日 星期四

【不甘示弱】碧咸大仔成家立室 二仔即貼女友相放閃 #碧咸

萬人迷碧咸(DavidBeckham)大仔Brooklyn與富二代女星妮歌拉佩斯(NicolaPeltz)拍拖未夠一年,早前正式公開已經求婚成功,獲家 ...






萬人迷碧咸(David Beckham)大仔Brooklyn與富二代女星妮歌拉佩斯(Nicola Peltz)拍拖未夠一年,早前正式公開已經求婚成功,獲家人及眾多粉絲祝福。最近細佬Romeo亦有樣學樣,在大哥公佈婚訊後不停晒與女友合照,不甘示弱。

Romeo上年三月曾傳與人氣劇集《怪奇物語》(Stranger Things)中的「Eleven」米莉芭比布朗(Millie Bobby Brown)撻着,到年尾正印正式曝光,對方是模特兒Mia Regan,但Romeo就甚少公開二人合照。日前他終於晒女友合照,場地更似是大哥與妮歌拉拍攝訂婚相片的地方。另外,昨日他又再上載與女友游水的相片,相當甜蜜。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

碧咸二仔貼女友相放閃


又上載與女友游水的相片


碧咸大仔日前宣佈求婚成功



鍾意就快D Share啦!