掃呢頁CODE去手機

2020年7月16日 星期四

【add名人時尚】廖子妤來港追夢八年 「感恩所有好同壞嘅經歷」 #廖子妤

來自馬來西亞的廖子妤(FishLiew)來港發展已經第八個年頭,拍過多套電影,由《末日派對》出道演員,到裸露演出的《同班同學》,再憑《骨妹》提名金像獎 ...






來自馬來西亞的廖子妤(Fish Liew)來港發展已經第八個年頭,拍過多套電影,由《末日派對》出道演員,到裸露演出的《同班同學》,再憑《骨妹》提名金像獎最佳女配角。最近她跳入公仔箱,參演ViuTV劇集《地產仔》,劇內穿起西裝變身美男子,引起了不少迴響。一步步走來的演員路,雖然有過不少辛酸,但對演藝工作充滿熱誠的她表示:「希望建立只要見到廖子妤三個字,就係表演嘅保證。」

【反串男生入型入格】

外表總是帶點冷酷,平日愛以中性風格示人的Fish,今次在《地產仔》飾演愛作男性打扮的地產代理「魚哥」,造型官仔骨骨,為了演得入型入格,Fish在表情、語氣各方面都下了不少功夫,「好多人覺得我比較中性,但我唔係特別男性化,就係一般女仔,唔算特別斯文,識講粗口,對我嚟講都算係推倒從來,重新建構一個角色,由行路姿勢開始,譬如『魚哥』把聲,我想專登拉低,但一唔記得就會飆高咗,呢啲位拿捏,又或者同每個人講嘅方式,要重新度過係有難度。」

【拍劇忍笑最辛苦】

劇集主要由一眾新生代演員擔綱演出,包括胡子彤、吳肇軒、余香凝等,Fish分享整過拍攝充滿歡樂,「因為我哋本身私底下已經係好friend,變咗唔需要特別培養感情,一嚟就開始磨,撞出一啲新嘢。」也由於感情太好,加上一眾男演員性格搞笑,所以拍攝最辛苦,不是討論怎樣拍 ,或者要跟隨指示,而是需要經常忍笑,「大家全部「焗蟹」焗到膊頭係咁震」,問到會否因此經常NG?Fish就突然認真起來,「我就還好,因為搞到我我會憫,所以大家都唔敢搞我。」

除了新生代演員,還有久未在港拍劇、現已長居馬來西亞的鄭浩南,Fish與他劇內有不少對手戲,訪問期間,Fish除了大讚他友善、有型,更即興模仿「浩南哥」的語氣表情,發揮搞笑本色,「佢好鍾意同我哋分享以前香港電影好輝煌嘅歲月,佢係點樣經歷,又或者演戲嘅心得,同埋佢知我係馬來西亞人,佢依家長期定居馬來西亞,就會同我分享有咩好食,問我有冇去一啲地方,香港依家對我黎講比較熟識,我哋好似對調咗身份,所以份外有親切感。」

【感恩所有好與壞】

來港打拼八年,當中的辛酸、寂寞,當事人現在輕笑嘆出一句「唔好提喇」,「其實就算以前到依家,每一個演員都有辛苦嘅過程,唔辛苦好難做到演員,因為我哋需要真實經歷,可以借用喺表演上面,無論係離鄉別井,好多時候好孤獨,或者一啲不愉快回憶,對我嚟講都係好事,豐富咗我嘅表演,所以我都幾感恩,所有好同壞嘅經歷。」Fish當年隻身來港,現在總算有了一種安心感覺,「我有諗過就算喺馬來西亞都可能有一種孤軍作戰的感覺,依家租咗一間屋,有自己嘅小天地、自己嘅貓,自己嘅朋友,人都係孤單需要面對自己,我有時都幾享受呢種孤單。」

作為演員,往往都是被動的,Fish説雖然喜歡演戲,但也希望為自己尋找出更多路向與可能性,「我都希望做演員做到老,但現實話比我知唔得。」本身修讀剪片的她,成為演員前,希望投身做導演,或者幕後工作,最近積極重拾了這方面興趣,希望與朋友合作拍攝一些短片,賞試做導演,或者剪輯,一些小型創作,「我都一直都搵緊可能性,演員可以一直做,如果好彩人搵我演戲,但都想睇吓自己可唔可以做到一個好嘅創作者。」

【放假鍾意周街行】

自言最怕接收太多訊息、太多聲音的Fish,工作之後,除了在家「攤住」,最喜歡就是「周街行」,「我個人認為香港,相比我嘅家鄉馬來西亞更適合行路,好輕易可以去到郊外、行山,又或者唔一定要搭地鐵,近嘅話,行路都係一個選擇。」即使已經來港八年,她説還未看膩,「仍然覺得一啲燈牌、舊建築好靚,就算係新建築都好有趣,我會想用眼睛發掘靚嘅環境,影相也好,又或者當係睇景。」她把行路喻為「散工」,當作最好的休息。

造型、採訪:陳蔚渝

攝影:郭賢興

化妝:Cheryl Lee

髮型:Zap Tang @ essentuals.hk

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新



Ports 1961 黑白色印花長裙/ Chloe 黑色皮靴/ Chloe 金色垂墜耳環


Fish對鏡頭敏感,即使拍照也非常入戲。


Sportmax 白色飾褶恤衫/ Sportmax 藍色針織背心/ Ports 1961 黑色長褲/ Chloe白色sneakers


Sportmax 藍色牛仔外套/ Sportmax 白色飾褶恤衫/


廖子妤在劇集《地產仔》變身美男子,引起不少好評。


劇集主要由一眾新生代演員擔綱演出。


Fish與鄭浩南有不少對手戲,他大讚對方友善、有型,訪問時更即興模仿「浩南哥」的語氣表情。


Fish工作以外,鍾意在香港「周圍行」放鬆心情。



鍾意就快D Share啦!