掃呢頁CODE去手機

2020年7月16日 星期四

【掛住玩iPad】讀者狠批見客唔專業 辣㷫林作:同我玩嘢冇好下場 #iPad #手機平板 #林作

林作投身保險行業數月,做到有聲有色,不過最近卻惹來投訴,讀者Vanessa日前向《蘋果》投訴疑被林作恐嚇,她表示當初看到《蘋果》的報道得知林作開始從事 ...






林作投身保險行業數月,做到有聲有色,不過最近卻惹來投訴,讀者Vanessa日前向《蘋果》投訴疑被林作恐嚇,她表示當初看到《蘋果》的報道得知林作開始從事保險業,碰巧有需要,所以相約見面以了解醫療計劃:「我簡單直接問有咩醫療計劃會適合我,佢哋就話我只需要買一份儲蓄危疾,我話其實危疾我本身都已經買咗幾百萬保額,而家只需要一份實報實銷醫療保,佢哋態度就180度轉變,開始唔再理我,然後弄自己的iPad,我見佢咁態度就話決定再考慮吓。」

讀者Vanessa表示會向保監局和林作所任職的保險公司作出投訴,並提供了在社交平台發表的一則對林作表現的評論文章截圖,她對《蘋果》聲稱:「結束會面後我在自己的私人戶口發佈了一些對會面的感受,覺得自己不被尊重,最後收到恐嚇。」她在評論文章提到對林作的評價,「但總是離不開帶點二世祖的傲氣,見客態度有待改進,還是不夠貼地,見緊我仲喺度用iPad整其他嘢,不太尊重客人,暫時5/10分……就算你牛津咩咩咩都好,都不可以太過串(寸),係要需要更加謙虛。」

至於提及的涉嫌恐嚇,讀者提供和林作的WhatsApp對話截圖,當中有林作罵Vanessa:「你呢種垃圾,我會給你一個教訓」、「我不會放過你」、「等收律師信。你不賠償跪下來道歉我不會停手」、「我會持續搞你」、「我會斷你米路」等,最後林作要求她出道歉post,否則會採取法律行動。對話當中,Vanessa曾經向林作道歉:「我覺得做人無需要咁樣」、「你太過於激動」、「如果我得罪你,好。我道歉,對不起」、「但我不會找你簽保單了,抱歉」。

《蘋果》就讀者的投訴,聯絡林作了解,他跟讀者的說詞卻大有出入,同時提供了WhatsApp群組對話截圖,指稱是Vanessa對其下線同事作出的滋擾對話罪證,其中一個cap圖對話,Vanessa寫道:「要玩最大,就係要林作終身免費法律諮詢先係trump card la,放行算甚麼。」還有「連林作都要畀面我,就憑你講兩句我要聽你講?請問你邊位?」等字句。

林作接受《蘋果》訪問,駁斥對方撩事生非在前,原本要求對方出post道歉便不再追究,但出完道歉post卻繼續生事,並對其下線同事和女友裕美作出騷擾,為要殺一儆百,決定訴諸法律行動。林作說:「我喺度嚴正聲明,呢個人應該係有精神病,或者有社會病,我公開提出贊助佢醫藥費。佢周圍撩是鬥非,靠同人嗌交為生呢啲人好可悲。」

至於事件始末,林作透露約發生在兩周前,對方主動在網上聯絡他,於是他和下線一位同事赴約推介服務:「佢完全唔願傾,佢唔係想出嚟傾保險,佢唔係一個客,只係想搲水吹,呢種人以為自己特別巴閉,騷擾我、下線、冇見過嘅下線同事,又send短訊講關於我女友嘅嘢,我唔叫性侵犯,都叫對我私事造成滋擾,呢個好恐怖,我已提出要發律師信。我係警告過佢,佢繼續係咁樣,我會搞大佢。」

他續說:「有網民同我講,佢想做新聞想出名,佢想見報,我唔想益咗呢啲人。既然要講,佢間鋼琴學校學生千祈唔好搵佢補習,佢係有病,呢啲人一定要繩之於法。」問到他如何被誹謗?林作表示:「佢喺網上出post話我係一個唔專業有問題嘅人,但佢約我傾保險,出到嚟唔係傾保險,問我私事,問我屋企事,然後騷擾。佢一定係冇朋友,平時冇人睬佢,好想有人理佢,心理變態。」能否提供證明?林作即說:「大把。老實講,我唔願意花時間去做呢啲嘢!但佢出咗道歉信,又想繼續做,我係奉陪到底,我公開佢資料,將所有精力令呢個人一無所有,我要令所有人知道,夠膽同我玩嘢嘅人係冇好下場。除非佢拍片跪低面對我道歉,否則我一定進行落去,我非常之願意殺一儆百。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

讀者/林作提供


林作做保險連續兩個月攞獎。


讀者出post批評林作,為爭執的起端。


讀者和林作對話內容cap圖。


兩人互相指罵。


林作罵讀者有病。


對話中可見林作疾言厲色。


讀者最終出post道歉。(林作提供)


WhatsApp群組對話截圖。(林作提供)


林作提供的對話內容 。(林作提供)


林作指讀者只是想搲水吹。 (林作提供)


林作反投訴對方作出騷擾行為。 (林作提供)



鍾意就快D Share啦!