掃呢頁CODE去手機

2020年7月16日 星期四

【難頂暈船浪】李靜儀相隔6年再拍劇 孖陳欣妍網劇奉旨晒長腿 #陳欣妍

由黃宗澤(Bosco)、吳卓羲(Ron)、關智斌(Kenny)、周秀娜、吳千語等主演,以緝毒為主題的網劇《戰毒》上周開始播映,劇情不乏槍戰、飛車場面, ...






由黃宗澤(Bosco)、吳卓羲(Ron)、關智斌(Kenny)、周秀娜、吳千語等主演,以緝毒為主題的網劇《戰毒》上周開始播映,劇情不乏槍戰、飛車場面,劇中還加入組合Super Girls成員李靜儀(Heidi),以及被網民封為「Double S」的陳欣妍,兩人在劇中穿上熱褲騷長腿造型,成功中和新劇的剛陽味。

相隔6年再拍劇的Heidi,在劇中飾演恨入娛樂圈搵真銀的港女。為增添少女味,Heidi以多個熱褲、短裙造型上陣,大騷白滑修長美腿,十分搶眼。她自爆今次拍攝被其中一場戲考起:「有場戲要喺船上拍攝,我第一次上船拍戲,原來喺船上開工,真係會暈暈哋,好似暈船浪咁,而且拍攝當日天氣好差,落大雨又有浪,演員一早化好妝,但就要喺船上面等,等到一停雨就開拍,好彩最後都順利完成!」至於陳欣妍,亦在劇中散發野性少女味,她說:「今次拍攝很難忘,當中一場戲到警局盤問室拍攝,劇情講我被警方查問,我細個睇戲,都見過好多相關場面,但真正喺入面參觀都係第一次。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

Heidi(左二)最難忘拍劇中一場遊艇戲份,暈船浪幾乎嘔。


Heidi在IG經常晒勻稱身材。


Heidi已有6年冇拍劇。




陳欣妍難忘被警察盤問的戲份。


陳欣妍在劇中亦有大量騷腿戲。



鍾意就快D Share啦!