掃呢頁CODE去手機

2020年7月16日 星期四

【97版《圓月彎刀》】溫碧霞讚古天樂有義氣:嗰時佢都未曬黑 #古天樂 #溫碧霞

攝影、攝錄:陳俊強溫碧霞因為疫情肆虐停工幾個月,推了很多工作,下月復工上大陸拍廣告,日前她在相思灣接受訪問表示:「預計8月初,如果仲係要隔離都要工作, ...




攝影、攝錄:陳俊強


溫碧霞因為疫情肆虐停工幾個月,推了很多工作,下月復工上大陸拍廣告,日前她在相思灣接受訪問表示:「預計8月初,如果仲係要隔離都要工作,因為都冇辦法,暫定去內地拍廣告、出活動同傾新戲,好開心咁嘅市道仲有好多廣告,預計10月開新戲,香港同內地都有。」對於合拍片要減片酬兼要藝人交稅,溫碧霞表示:「係呀,嗰方面公司安排,但我唔介意,市道唔好,大家都唔會咁高,適量地調整冇所謂,最緊要遇到好劇本。」

入行多年的她,最希望跟王家衛合作:「我嘅夢想希望有生之日可以同王家衛合作,因為王家衛係我最鍾意最欣賞導演,如果引退前有機會同佢合作,今生無憾。」問到會否自薦?她坦言:「冇諗過,我覺得緣份,記得佢有搵我做《旺角卡門》,嗰時啱啱拍《地下情》,唔知點解冇咗下文,我好鍾意《阿飛正傳》、《旺角卡門》,每部作品都好經典,覺得佢係香港奇才。」

至於她的工作室亦籌備新戲,男主角未定,她說:「導演希望古天樂演男主角,初步我都覺角色好啱古仔,希望再同佢合作。」兩人曾合作1997年版的電視劇《圓月彎刀》,相隔23年,溫碧霞說:「之前拍《圓月彎刀》到而家,嗰時佢都未曬黑,但好靚仔,同佢合作係我最sad時候,因為爸爸啱啱離開,我同佢拍戲時自己流眼淚,佢都有問我,佢同我傾偈,咁靚嘅男仔喺我面前,我都冇感覺,因為好傷心,但咁多年見番覺得佢真係非常有義氣,默默地幫到好多人。」

此外,由於疫情關係書展延期,溫碧霞《Memories》+《海潮》慈善紀念版寫真集改在網上出售,她說:「寫真相以喺塞班島影嘅寫真為主,自己寫少少散文,由細到大成長經歷,諗番自己15歲離家出走,喺街遇星探搵我拍戲,我就係當時嘅靚妹仔,好反叛,《靚妹仔》真係改變我一生,如果冇呢個機會,唔知我嘅將來會點。」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

溫碧霞夢想有生之年跟王家衛合作。


新戲想搵古天樂做男主角。


溫碧霞拍合拍片唔介意適量地減片酬。


因為疫情肆虐,溫碧霞的寫真集改為網上發售。


溫碧霞預計下月初復工。


當年和古仔合作拍電視劇《圓月彎刀》。 (劇照)



鍾意就快D Share啦!