掃呢頁CODE去手機

2020年7月16日 星期四

陳山聰:囝囝生瘡仔 陳山聰睇見都心痛 #陳山聰

山聰話囝囝搽番藥,即刻靚仔番!藝人陳山聰在電視城為新劇《超能使者》開工,透露囝囝剛好12朝,故可以大派薑醋。他又謂現時拍劇差不多日日都是天光才回家:「 ...




山聰話囝囝搽番藥,即刻靚仔番!


藝人陳山聰在電視城為新劇《超能使者》開工,透露囝囝剛好12朝,故可以大派薑醋。他又謂現時拍劇差不多日日都是天光才回家:「依家又疫情嚴重,會做好防疫措施,會沖埋涼先返屋企,感覺好啲,所以我依家喺公司自備咗個走佬袋,入面有毛巾、衫、拖鞋、沖涼用品。」他又笑言現時等埋位、化妝時都會開電話睇住囝囝:「不過佢依家淨係識食同瞓,我每朝起身或番到去都會抱一抱佢,感覺好奇妙,佢仲未識反應,我就好似個傻佬咁。」


問到現時可會掛住囝囝不捨得番工?他表示:「咁又唔會,不過會叫佢乖乖地,唔好搞媽咪同陪月姐姐,不過佢都乖嘅,係有時會扭抱,唔係會叫。(咁你就會抱?)抱,我都唔抱得邊幾日。(會縱壞佢?)見到佢喊我就心軟,同埋我好少見,依家一日都係見得一個鐘。(會唔會同太太爭抱?)唔會,佢會畀我抱,佢都成日抱。」他又大呻囝囝早幾日出瘡仔:「因為食人奶會有啲荷爾蒙問題,我好心痛,見到佢有啲好似暗瘡嘅嘢,所以叫醫生開咗少少敏感藥膏畀佢搽,即刻靚仔番。」


他又透露囝囝改了中文名「陳霆軒」:「我本身好鍾意個軒字,想第時有小朋友就幫佢改呢個字,有個長輩幫手改名,畀咗幾個字我哋揀,咁啱就有個軒字,希望佢好似呢個名咁man啲、硬淨啲。」他又笑言太太有想過改個「曦」字:「但我話如果第時囝囝要罰抄個名嘅話,就會怨我哋。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!