掃呢頁CODE去手機

2020年7月16日 星期四

【勤洗手】許芷熒憂心街市有確診 籲收完錢銀找續要消毒 #許亦妮 #許芷熒

(IG圖片)、(右上角互聯網圖片)近日疫情爆發第三波,政府公佈新一輪防疫措施,收緊限聚令為不多於4人聚集,食肆在晚上6時後至翌日凌晨5時不設堂食,市民 ...




(IG圖片)、(右上角互聯網圖片)


近日疫情爆發第三波,政府公佈新一輪防疫措施,收緊限聚令為不多於4人聚集,食肆在晚上6時後至翌日凌晨5時不設堂食,市民乘搭交通工具時必須佩戴口罩等等,今日凌晨零時正式生效。其實不少確診個案曾經去過街市,有確診病人曾到過牛池灣街市買餸,而北河街街市和慈雲山街市亦有檔販確診,不過有市民認為「擔心唔得幾多㗎啦」。

街市成為傳播病毒的地方,身為媽媽的許芷熒(前名許亦妮,Whitney)就顯得十分擔心,她在IG Story留言「有少少唔明點解冇人提及過,銀紙同碎銀coins都係傳播新型肺炎嘅途徑,好多人去完街市同一啲街市檔口售貨員都已經染病,大家一定要好好處理銀紙同coins。」其實許芷熒講得好正確,大家為了健康,真的要注意衛生,早前曾有醫生指出,病毒可在光滑的表面,例如鈔票、硬幣上存活4小時,所以建議大家掂過鈔票及硬幣,必須立即洗手。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

許芷熒在IG Story留言呼籲大家要好好處理錢,以免感染病毒。(IG圖片)


已為人母的許芷熒指衛生意識是最重要。(IG圖片)



鍾意就快D Share啦!