掃呢頁CODE去手機

2020年7月16日 星期四

【女人40】Amanda S.頓悟愛人先要愛自己 唔以結婚為目標 #Amanda #Amanda S

每個人都敵不過歲月洗禮,踏入40歲引發的中年危機,會憑心態決定命運。向來美艷高貴的AmandaS.,面對女人40突然頓悟,隨心而行讓自己快樂,是她的首 ...






每個人都敵不過歲月洗禮,踏入40歲引發的中年危機,會憑心態決定命運。向來美艷高貴的Amanda S.,面對女人40突然頓悟,隨心而行讓自己快樂,是她的首要戒條:「生活唔容易,大家都有辛苦,但英文有句說話『Time heals everything』。」

Amanda S.(龍玥心)擁有來自父母的法台血統,身材高䠷纖瘦,從外在條件來說,絕對是得天獨厚,理應擁有幸福美滿的愛情生活。偏偏,Amanda與拍拖9年的Christian Cappelli離異,令不少人大跌眼鏡,她亦因情傷而暴瘦。回復單身不久,她遇上外籍男友Sam,但早前她在活動上透露兩人分手,而Amanda亦剛剛開始新戀情。

日前Amanda在灣仔接受《蘋果》專訪,雖然不欲多談剛剛萌芽的戀情,但大方分享對愛情的看法:「以前我會成日遷就對方,覺得配合大家,可以令大家開心;而家我接受咗,唔會可以令大家開心,個人反而放開咗、輕鬆咗好多。」她謂現時面對所有事,首要原則是令自己開心:「好簡單,好似你見到個朋友,佢成日都好開心,你見到佢都會開心,正如拍拖,所以我一定要愛自己先。」

曾經經歷婚姻失敗,Amanda還會考慮再婚嗎?她笑謂:「我真係唔介意,亦唔鍾意以結婚做目標,結唔結婚,喺而家呢個世界好閒。以前我會好想黐住對方,做乜嘢都諗起嗰個人,而家獨立好多;以前好快就好認真(對待戀情),而家唔會,所以你話一齊住,我可以接受,但如果一定要揀,I like my space。」

除了愛情,她覺得40歲的人生亦更自在:「Of course,20、30歲會經歷失敗,亦會有成功,所以40歲就好有信心畀自己做唔同嘅嘢,唔會理啲人點諗,個心想點就去做,follow your heart。就算有得失都要試吓,試一次,搵自己嘅目標喺邊度,可能個過程唔係最開心,但係要接受whole package。好嘢都會有唔好嘅方面,但係要全部接受,或者自己再努力啲、叻啲去面對。」Amanda坦言從前是緊張大師,每件事都想逼自己做得最好,現在的她學懂有耐性:「人生嘅經歷,會令大家性格改少少,生活唔容易,大家都有辛苦,但係唔緊要,每日都會學到新嘅嘢。」

面對傷心難過,甚至是無力感,她說:「英文有句說話『Time heals everything』,時間可以醫好一切。好似我最近學wake surfing,我好鍾意,亦都好proud of myself,而家我又整新餅,又有新嘅節目出街,我真係好開心。」Amanda提到的新節目,正是開電視的《神奇旅俠》,她回到曾經斷斷續續居住3年的倫敦,介紹不同的美食及時裝:「我好鍾意London,好好玩,有傳統又有modern嘅嘢,我哋去嗰啲時裝設計師嘅展覽,所有人都可以去,好多藝術嘢睇。」

她希望有機會可以在倫敦開設pop-up餅店:「好好玩,我自己都好有新鮮感。嚟緊我會喺中環再開6個月嘅pop-up餅店,專賣一個類似donut又似拿破崙蛋糕嘅甜品,而家有兩個口味,然後每月會再加一個口味,全部都係我親手造。有得做返蛋糕真係好開心,不過就唔會再開舖,香港啲租金太高,好難好難做,暫時都係以pop-up形式先,冇咁大壓力。」

場地:香港灣仔帝盛酒店

採訪:盧妹

攝影:葉君海

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

攝影:葉君海


Amanda剛剛開始新戀情


她謂現時面對所有事,首要原則是令自己開心


除了愛情,她覺得40歲的人生亦更自在


Amanda坦言從前是緊張大師,每件事都想迫自己做得最好



鍾意就快D Share啦!