掃呢頁CODE去手機

2020年7月16日 星期四

陳偉琪:「裸」個好角度 細龍太維港浸浴歎美食 #細龍太 #陳偉琪

細龍太陳偉琪疫市享受人生,Book間酒店歎番吓。因為疫情關係,藝人好多工作都要暫停,又冇得去旅行,惟有Book間酒店輕鬆吓。憑《愛.回家之開心速遞》中 ...




細龍太陳偉琪疫市享受人生,Book間酒店歎番吓。


因為疫情關係,藝人好多工作都要暫停,又冇得去旅行,惟有Book間酒店輕鬆吓。


憑《愛.回家之開心速遞》中飾演細龍太上位的陳偉琪就揀咗中環一間著名酒店住番晚,仲上載咗出浴相,喺社交網上見佢赤裸坐咗喺浴缸,頭包住浴巾,手攞住杯香檳,對住落地玻璃,望住維港景色,仲睇到摩天輪,真係一大享受。


佢留言:「在整個城市面前光脫脫浸浴,有種無與倫比的感覺。」佢仲上載咗美食相,話要喺六點先食晚餐,趕得切廳餐關門。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!