掃呢頁CODE去手機

2020年7月16日 星期四

【提攜後輩】林雪為Dough-Boy拍MV扮劫匪:呢班後生仔好有heart #林雪

【提攜後輩】林雪為Dough-Boy拍MV扮劫匪:呢班後生仔好有heart2小時前過去一年,香港經歷巨大風波,將在今年推出新專輯的本土唱作人Dough ...




  • 【提攜後輩】林雪為Dough-Boy拍MV扮劫匪:呢班後生仔好有heart
  • 2小時前




過去一年,香港經歷巨大風波,將在今年推出新專輯的本土唱作人Dough-Boy,不但將各種高低潮,寫進新專輯中,更與來自全世界不同國家地域音樂人合作,Dough-Boy透露新專輯中,會翻唱一位天王級歌手的首本名曲,「因為自己好鍾意呢位天王歌手,所以想做一首致敬作品」。

新專輯中,Dough-Boy跟來自台灣的Barry Chen以及年僅20 歲的Gareth.T聯手炮製,此曲MV更找來YouTuber光頭幫TomFatKi及香港說唱新人Billy Choi幫手,故事講述飾演「大佬」的林雪率領Dough-Boy等策劃打劫。

向來對音樂有濃厚興趣的林雪,表示欣賞有才華的年輕人,「Hip Hop我識條X咩,就係咁樣反而想識多啲。拍mv前嗰晚,我通宵聽佢哋歌,現場見到呢班後生仔,包括導演、攝影師同燈光師都好有heart。佢哋有嘢想表達,又唔係咁容易,我叫做有拍戲經驗,大家可以互相交流,我喺佢哋身上都學到好多嘢。」



本土唱作人Dough-Boy入行十年,新專輯內容將環繞香港過去一年的風波。

新作mv找來林雪幫手演出,齊齊飾演劫匪。

林雪表示雖然不懂hip-hop,但十分欣賞他們。

----------------------------

無懼白色恐怖 黎智英劉細良開講抗港版国安法

立即收看ChannelNEXT《人民學堂》

----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持按此了解更多

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!