掃呢頁CODE去手機

2020年7月16日 星期四

袁詠儀:袁詠儀炮製手撕雞 食到張智霖舐舐脷 #張智霖 #袁詠儀

靚靚唔再做「無飯煮婦」。藝人袁詠儀(靚靚)結婚多年一直是「無飯煮婦」,近日於社交網大晒廚技,成功炮製手撕雞,食到老公張智霖和兒子張慕童舐舐脷,更獲不少 ...




靚靚唔再做「無飯煮婦」。


藝人袁詠儀(靚靚)結婚多年一直是「無飯煮婦」,近日於社交網大晒廚技,成功炮製手撕雞,食到老公張智霖和兒子張慕童舐舐脷,更獲不少好友留言稱讚及鼓勵,靚靚信心大增,她說:「我冇諗過做廚神,亦唔會日日煮,今次跑去跟朋友學煮飯,係想有一技傍身啫,事關之前我喺內地做嘢,有時放假想整啲嘢食,但發覺自己根本唔識。」


靚靚又笑指經常與老公慨嘆「屋企飯難食」﹕「咁多年以來,我哋都冇緣請到啲煮嘢好叻嘅姐姐(傭人)。仔仔係可以只用薑葱撈飯嘅人,但佢發育緊,梗係想整啲有營養嘅嘢畀佢食。嚟緊我想挑戰忟雞翼同蒸排骨,煮到家常便飯已OK嘞!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!