掃呢頁CODE去手機

2020年10月29日 星期四

歸亞南「失蹤」13年現身|56歲白髪郭耀明爆肌變凸腩佬 當年傳hehe被大台棄用 #TVB #大台

在娛樂圈消失了13年,56歲的郭耀明96年在劇集《真情》,飾演「歸亞南」一角,成功入屋。淡出幕前之後,郭耀明曾經轉行做保儉。當年外型高高大大、青靚白淨 ...






在娛樂圈消失了13年,56歲的郭耀明96 年在劇集《真情》,飾演「歸亞南」一角,成功入屋。淡出幕前之後,郭耀明曾經轉行做保儉。當年外型高高大大、青靚白淨又健碩的他,現在已是中佬一名。

日前《壹仔》發現他跟一名男伴去歎下午茶。步入中年,郭耀明身型開始走樣,明顯見到大肚腩,加上留了一頭長白髮,增添幾分滄桑。齋睇外觀,跟當年充滿脂粉味的他,相差甚遠!



被指hehe貶做男配

84年,郭耀明參加亞視的訓練班入行,之後轉投大台。96年,終於等到機會參演長壽劇《真情》,在劇中飾演拿督個仔「歸亞南」,即係馬碲露「歸亞美」阿哥。成功彈起之後,試過兩次升呢做第二男主角,其中一次更拍住阿余演出《生命有take two 》。幕前的他跟前港姐楊婉儀演情侶,入晒屋。現實中,因為多次被傳媒影到,同一名男友人出雙入對,被指hehe 味甚濃!受緋聞影響,有傳大台詐晒型,冇耐郭耀明就被貶做男配。之後,郭耀明被分派的角色,全部都係奸角、渣男,專做斯文敗類。直到07 年,做到灰的他終於決定淡出娛樂圈,轉行做保險經紀。
84年,郭耀明參加亞視訓練班入行,之後轉投大台。

96年,郭耀明參演劇集《真情》,飾演「歸亞南」一角,成功入屋。

郭耀明因經常被拍得同男友人出雙入對,被指hehe。

男伴陪歎下午茶

離開幕前足足13 年,唔洗見人,郭耀明早已放棄keep 住靚仔樣。日前《壹仔》發現他約埋一名男伴去high tea 。郭耀明的外表明顯跌watt ,留了一頭飄逸的白髪,更有鬍鬚,十分蒼桑!側面睇,著貼身衫的他,肚腩更明顯凸出。當日他跟男伴先去買咖啡,之後入了間餐廳。火速食完tea 後,郭耀明揸住架超舊款寶馬,載住男伴返歸。

日前《壹仔》發現郭耀明約埋一名男伴去high tea 。

郭耀明留了一頭白髪,更有鬍鬚,十分蒼桑。

著貼身衫的他,肚腩更明顯凸出。

歎完下午茶,郭耀明揸住一架舊款寶馬,載男伴返歸。

兩年前仲係「靚佬」

其實兩年前,《壹仔》已經見過郭耀明現身,當時還未留長髮的他,可以算是「靚佬」!他更時不時在fb上載靚仔相,玩埋爆肌,身型弗到爆!不過,當時已見發現他一路篤電話,更要夾住手指check 血糖。估唔到事隔兩年再見他,外貌同身型都走了樣,不經不覺已經步入了中年危機!

兩年前,《壹仔》見過郭耀明夾住手指check 血糖。

----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤、便利店及《壹出版》網店有售,每本港幣九十八元正。

按此購買

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!