掃呢頁CODE去手機

2020年10月29日 星期四

黃子韜:走出喪父悲痛 黃子韜繼續炫富晒V #黃子韜

黃子韜走出喪父的悲傷,繼續炫富,開心晒V。內地男星黃子韜(Tao)的父親黃忠東上月病逝,黃子韜在社交網發文悼念,並會繼續營運由父親創辦的娛樂公司。之前 ...




黃子韜走出喪父的悲傷,繼續炫富,開心晒V。


內地男星黃子韜(Tao)的父親黃忠東上月病逝,黃子韜在社交網發文悼念,並會繼續營運由父親創辦的娛樂公司。


之前,黃子韜曾經喺網上晒豪宅,被網友指「炫富」,事隔唔夠一個月,似乎已經走出喪父之痛,繼續過番正常生活,除大騷搭私人飛機相片外,更晒出多張同名牌手袋及手錶嘅合照。


此舉引嚟網友熱議,指父親剛離世,唔應該咁樣過度揮霍,但有網友力撐,讚佢近年不停工作,吸金力強,買嘢獎勵自己都好應該。


雖然備受網民攻擊,但黃子韜一概不理,喺社交網上載舉V字手勢自拍片,心情大好!


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!