掃呢頁CODE去手機

2020年10月29日 星期四

老婆爆是偷情「慣犯」 蔡宛珊護新歡:佢話我知已經改過 #蔡宛珊

(蘋果日報/互聯網圖片)蔡宛珊(Sarika)被爆戀上台灣藝人林家璜(Kitty)老公胡仔,Sarika今日接受《蘋果》電話訪問,強調自己並非第三者, ...




(蘋果日報/互聯網圖片)


蔡宛珊(Sarika)被爆戀上台灣藝人林家璜(Kitty)老公胡仔,Sarika今日接受《蘋果》電話訪問,強調自己並非第三者,她說:「佢哋已經搞緊(離婚)手續,但疫情過唔到去(台灣)簽紙,佢太太喺佢節目都公開講咗搞離婚,亦都知道我哋一齊,所以係....咁囉。」

對於Kitty爆胡仔是偷情「慣犯」,Sarika表示不會介意對方過去,說:「我諗每個人都有佢哋嘅過去,我識咗呢個人好耐,我都考慮咗好耐,佢係用真誠打動我,同呢個人拍拖唔係一朝一夕,佢話我知佢已經改過,今次唔會再一樣(偷食)。佢以前嘅嘢我都知,佢都有同我講,人人都有過錯,但唔代表佢一世都有錯,希望我都可以畀個機會佢,證明佢係會改過同唔會犯錯。我都覺得無理由人哋做錯過,就判佢一世死刑,每人都應有改過嘅機會,佢做咗好多嘢畀我睇,好好、好關心我。」

Sarika透露二人拍拖僅兩、三個月,不擔心被指是第三者,她說:「佢哋分開咗好耐,佢太太都知唔關我事,佢哋有其他原因,除咗兩個人之間有冇第三者,仲有大家磨合上唔啱或唔夾,先有咁情況,佢(胡仔)都曾經努力過,唔係一心想對佢前妻唔好。」是否朝着結婚方向?她說:「我都結過婚,暫時冇諗咁多,但佢係有講過,唔係玩玩吓,係有諗過咁方向,但時間尚早,兩個人唔使諗咁複雜,開心就算。」

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!