掃呢頁CODE去手機

2020年10月29日 星期四

空姐阿Sa慘食國泰「無情雞」轉做YouTuber 評十大港星好客 #蔡卓妍 #阿Sa

國泰最近公佈重組方案裁減5,300名駐香港員工,「倖存」員工被迫簽新合約,福利大減,幾乎要減一半薪金,工會今日呼籲員工不要被「死線」分化。慘食國泰「無 ...






國泰最近公佈重組方案裁減5,300名駐香港員工,「倖存」員工被迫簽新合約,福利大減,幾乎要減一半薪金,工會今日呼籲員工不要被「死線」分化。

慘食國泰「無情雞」嘅空姐阿Sa,離職時先同身邊朋友講自己做YouTuber,日前佢在「Smart Travel」頻道開live講吓航空界秘聞,同時為「倖存」嘅國泰員工打氣,希望高層日後加回員工酬金,佢更分別嚴選「十大好客」及「十大最討厭明星客」跟網民分享。

空姐阿Sa大爆馬德鐘對眼好似識放電咁,形容「好似想吞咗我咁」;又稱「潮流西客」又爆粗又沒禮貌,航空業界也怕怕;又試過有一個男星走去同人講自己好攰,叫人唔好問佢簽名及影相,但現場服務員根本冇人認識佢;又有一位巨星想行去廚房,通常都會講「excuse me」,但嗰個人就話「I just want to pass away(唔該畀我離世)」;又聽聞有啲藝人被人用「花紙」送到外國處理。

由於好多爆料,吸引成5千幾人收睇,佢亦開名讚黃子華、鄭伊健、黎明、陳慧琳、蔡卓妍、謝霆鋒、林峯、黃宗澤及汪明荃等都係相當友善的乘客, 更指吳君如私下好健談,跟外傭工人去外遊,佢會安排外傭坐商務位。

第1位 古天樂

超級靚仔的古天樂有一個好成功嘅經理人,份人好nice,深受空姐歡迎。

第2位 舒淇

以性感女星形象出道,空姐們都喜歡佢,因為佢唔會嘴藐藐、抬高個頭唔望人,有時舒淇好可愛,會主動同空姐傾偈,試過講自己感情問題,又會講自己曾經想過做空姐,可惜唔夠高,亦知道空姐工作好辛苦,主動為空姐打氣。

第3位 張曼玉

國際巨星的張曼玉一向好重視自己嘅另一半,當年跟法籍男友拍拖,當時佢坐頭等飛去巴黎,男友就坐經濟客位,起飛後,張曼玉見男友隔籬有位,即去經濟艙陪男友,空姐都打咗個突,因為一張頭等去巴黎嘅機票要成十幾萬,佢都唔坐,空姐只好把頭等嘅餐送過去佢嗰邊,佢亦相當有禮貌,毫無架子。

第4位 任賢齊

小齊係圈中出晒名嘅好好先生,有次佢一家人回台灣,太太同小朋友坐商務位,小齊坐頭等,起飛後即去妻子身邊,主動餵小朋友食嘢,臨落機前又行過去幫太太執行李,睇吓太太有冇拎漏嘢,對家人細心照顧,絕對唔係扮出嚟。

第5位 周潤發

以前冇iPad睇客人資料,所以往往最尾先有乘客資料,有次全機等一個人,原來發哥被fans包圍,遲咗上機,佢一到頭等艙,即第一時間跟機組人員逐一講對唔住。

第6位 陳奕迅

今年1月,歌神Eason有次在落機時被機組人員拉着合照,他當時面露倦容,仍然相當友善,勉強露出笑容,佢畀空姐印象非常好。

第7位 梁朝偉 劉嘉玲

電眼男神梁朝偉好親民,份人亦好健談,有次一個馬來西亞籍空姐在頭等遇到佢,佢搞笑跟空姐閒聊,梁朝偉講:「你知唔知我去日本滑雪戴晒裝備,好多人唔認得我,我不知幾爽。」梁朝偉雖然主動同空姐傾偈,但讓人感覺唔係溝女嗰種;有次劉嘉玲同關之琳同機去上海,關之琳離遠行過去,打扮樸素已經好搶眼,星味濃好似有光環咁,反而嘉玲坐飛機就冇化妝,只戴黑超,對空姐亦好有禮貌。

第8位 李心潔

李心潔坐飛機喜歡睇書,好有文青feel,講嘢又好斯文,嗰次李心潔坐長途機時,見佢細心照顧繼女,空姐阿Sa覺得佢性格好,「就算後嚟佢老公出軌,佢都冇同記者朋友講啲咩,好淡然面對,唔會亂講無謂嘢」,發現成功嘅人遇到緋聞都唔會特別回應。

第9位 張學友

張學友亦係大受歡迎,好靜好斯文,有一次坐長途機,佢個經理人先跟機組人員細聲講「學友好攰,唔可以影相」,之後學友在LA逗留六日,巧合在回程機,又係遇到同一隊crew,經理人又係跟機組人員先打招呼,指「張生今日OK,佢狀態冇咁攰,如果想影相簽名絕對冇問題」,空姐阿Sa有感「一個好歌手成功又有一個咁好嘅經理人,抵佢紅足咁多年」。

第10位 王菲

有次王菲在啟德機場落機,嗰日班機冇頭等,她就坐商務客位,見佢好似細路女咁,輕輕搵隻腳撐住前面嘅凳背,感覺似鄰家小女孩,而佢個好大嚿嘅經理人就坐喺佢隔籬,見過有一次她在行李輸送帶嗰邊,蹲喺地下,覺得佢好可愛,而且個性我行我素,不少空姐接觸過佢,佢外表雖然好cool,但其實內心溫柔,空姐想合照,佢都有求必應。

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!