掃呢頁CODE去手機

2020年10月29日 星期四

楊卓娜:妹妹改名楊茜堯 楊卓娜:要時間習慣 #楊卓娜

楊卓娜都改過名!藝人楊卓娜出席電影首映。楊卓娜在片中飾演吸毒者,既要素顏上陣,又要化上吸毒效的妝顏,角色相當有發揮,她笑說:「化咗吸毒者嘅妝,連老公都 ...




楊卓娜都改過名!


藝人楊卓娜出席電影首映。楊卓娜在片中飾演吸毒者,既要素顏上陣,又要化上吸毒效的妝顏,角色相當有發揮,她笑說:「化咗吸毒者嘅妝,連老公都話唔認唔出我,自己都唔敢照鏡。」有小朋友的楊卓娜透露有和小朋友嚴肅地探討吸毒問題,以作警惕。


楊卓娜妹妹楊茜堯(前名楊怡)最近宣布改名,她說:「未有機會嗌佢個新名,都要時間習慣,聽佢講都係希望家人身體健康先改名。」曾改名的楊卓娜被問到可會再改名?她笑說:「唔會,暫時滿意,自己當年改名因為唔鍾意兩個字嘅名,所以機緣下聽師傅講改番做楊卓娜,其實我出世紙個名就係楊卓娜,讀書嘅時候貪易記先叫做楊娜。」
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!