掃呢頁CODE去手機

2020年10月29日 星期四

黎淑賢FB宣佈再添「丁」 收養6個月大無毛貓錫到燶 #黎淑賢

FB圖片已有四子的亞姐黎淑賢近日宣佈再度「有喜」,家中多了6個月大的貓咪PowPow,牠是特別品種的加拿大無毛貓(CanadianHairless), ...




FB圖片


已有四子的亞姐黎淑賢近日宣佈再度「有喜」,家中多了6個月大的貓咪Pow Pow,牠是特別品種的加拿大無毛貓(Canadian Hairless),亦稱斯芬克斯貓。黎淑賢表示Pow Pow收養回來,因為牠的主人不擅照顧,向來喜歡貓咪的黎淑賢便答應照顧。

黎淑賢表示知道飼養寵物責任大,她考慮了兩天才決定收養,接Pow Pow回家前除在家裝了貓網,更買了牠的日用品,希望給Pow Pow一個溫暖的家。Pow Pow初到埗,馬上成為黎淑賢醫生老公許智政及兩名兒子熱烈歡迎,黎淑賢今日接受《蘋果》電話訪問時說:「Pow Pow好得意,佢係囝囝,得6個月大,最初佢返到嚟,唔肯食嘢,唔肯飲水,我都擔心唔識照顧佢,後來我當佢BB咁湊,佢好黐我。因為佢無毛會有油脂,我每日都有同佢抹身抹眼,唔想佢變『污糟貓』。」

黎淑賢的兩子視藍眼睛的Pow Pow為「細佬」,經常陪玩,黎淑賢說:「Pow Pow嚟咗,囝囝打少咗機,而家全屋佢最得寵,老公打番嚟都係問Pow Pow食咗飯未,個個都掛住佢。」

黎淑賢近日收養了一隻無毛貓Pow Pow。(FB圖片)


Pow Pow如BB愛黐媽咪黎淑賢 。(FB圖片)


Pow Pow 愛睡懶覺。(FB圖片)


6個月大的 Pow Pow 。(FB圖片)


黎淑賢老公及兩子都非常喜歡Pow Pow 。(FB圖片)


----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!