掃呢頁CODE去手機

2020年10月29日 星期四

周國賢新片未開拍已弄傷髖關節 負傷上陣坦言︰今次我係all in #周國賢

歌手周國賢近年都有參與電影演出,最近由他擔正的新片《一秒拳王》,成為今屆「香港亞洲電影節」的閉幕電影,並於下月22日首映。《一》片是樂隊ToNick的 ...






歌手周國賢近年都有參與電影演出,最近由他擔正的新片《一秒拳王》,成為今屆「香港亞洲電影節」的閉幕電影,並於下月22日首映。《一》片是樂隊ToNick的主音趙善恆(恆仔)的原創故事,而他更兼任導演及演員。戲中周國賢飾演一名頹廢爸爸,卻有一秒異能令他在打拳中重新振作,為了拍該片他搞到周身傷,更要帶傷上陣。

周國賢在拍煞科戲當晚,詳談今次拍攝的感受,他形容今次是人生中最熱血的項目,他笑指出道以來給人感覺如書生好軟弱,但拍《一》片後,感覺拾回一點男子氣概,他說︰「今次搵返我啲男人嘅浪漫同氣概,召喚返細個時嘅熱血基因。」

對於邊拍邊受傷,周國賢謂︰「今次真係體會到咩叫工傷,喺工作中真係會受傷,可能我唔係太錫身,就已經亂咁嚟,冇好好保護自己身體。開鏡前已經受咗傷,傷到髖關節,所以一直都係負傷拍,所以好感謝所有人嘅體諒,有啲動作場面未必揮灑自如,有啲真係痛楚,但今次我係all in。」

周國賢詳談開拍《一秒拳王》前已弄傷。(影片截圖)


他指練拳令他拾回男子氣概。(劇照)


拍攝過程傷痕纍纍。(影片截圖)


《一秒拳王》是今屆香港亞洲電影節閉幕電影。(劇照)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!