掃呢頁CODE去手機

2020年10月29日 星期四

黃芷晴:未準備好拍拖!黃芷晴感激苗僑偉夫婦照顧爸爸 #苗僑偉 #黃芷晴

黃芷晴話苗僑偉同戚美珍都好照顧佢哋!藝人黃芷晴、曾樂彤與導演彭秀慧在中環出席名錶活動。黃芷晴媽媽梁潔華年中過身,芷晴表示現時心情已經好好多,最難捱的時 ...




黃芷晴話苗僑偉同戚美珍都好照顧佢哋!


藝人黃芷晴、曾樂彤與導演彭秀慧在中環出席名錶活動。黃芷晴媽媽梁潔華年中過身,芷晴表示現時心情已經好好多,最難捱的時間是媽媽離世後的1、2個月,加上當時因疫情留在家中,相當不開心。她透露爸爸黃日華亦慢慢走出傷痛,近期帶爸爸去學習製作小手工整蠟燭,更要多謝苗僑偉夫婦照顧爸爸,她說:「三哥(苗僑偉)成日捉我爸爸出去傾吓偈,三嫂(戚美珍)就經常叫我哋去佢屋企食飯。」她又指爸爸戒煙仍需努力,近期也有踢波做運動,亦為了拍攝減磅,身形弗了不少。


現時單身的她坦言還沒準備好再拍拖:「媽咪生前叫我唔使心急搵錯對象,應該都仲有緣分啩。」


而曾樂彤即場試戴了一隻6萬元的名錶,自言是人生戴過最貴的手錶:「自己最貴嘅錶都係1千蚊,唔係咁鍾意戴飾物,但係都有興趣去收藏。不過,驚太貴買咗都唔捨得戴,所以會重質不重量,如果買名錶一買就會買最好嘅。」又透露正努力儲首期希望買磚頭置業,疫情下少出街反而儲到錢。


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!