掃呢頁CODE去手機

2020年10月29日 星期四

航空界阿Sa爆10大藝人機艙惡行 「潮流西客」「餓鬼投胎」叮噹馬頭 #蔡卓妍 #阿Sa

慘食國泰「無情雞」嘅空姐阿Sa,原本係機艙艙務長,一個唔覺意華麗轉身成為YouTuber,開頻道同大家開心share多年嚟喺航空業界所遇過嘅光怪陸離, ...






慘食國泰「無情雞」嘅空姐阿Sa,原本係機艙艙務長,一個唔覺意華麗轉身成為YouTuber,開頻道同大家開心share多年嚟喺航空業界所遇過嘅光怪陸離,上一篇文就講到佢分享唔少藝人喺機艙嘅好人好事,不過有好自然有衰,空姐阿Sa喺頻道亦同時列出空姐眼中嘅10大討厭藝人。雖然冇開名講,不過認真,一啲都唔難估。

第10位 大笑姑婆

空姐阿Sa指呢個藝人不嬲以大笑姑婆得意形象見稱,不過現實真人就係另一回事。空姐阿Sa話:「其實有人搵你影相,通常artist就算好攰都會影,唔會惡言相向,以前機艙冇咁嚴,有個𡃁妹好鍾意佢,想搵佢影相,但每次上到去佢都瞓着咗,到架機終於到咗,佢亦都醒咗,第一句就話『影啦影啦咁想影』」由於大笑姑婆嘅真性情嚇窒咗嗰位空中服務員fans妹妹,自此𡃁妹空姐就將大笑姑婆喺佢偶像名單中剔除咗。

第9位 藝術家導演

空姐阿Sa指自己曾經聽過有好多人唔鐘意呢位導演,遇見真人終於知點解。「有次呢位導演由東京坐機返港,咁佢喺東京買咗個陶瓷藝術品,就咁搵發泡膠薄薄咁包住,不過因為件行李太大件,機艙本身對行李size有限制,如果太大件,當遇到危急事件時,會阻住乘客逃生。咁最後嗰個藝術品都要寄艙。但運到返嚟爛咗,呢個導演要求航空公司賠償,仲call齊記者嚟,咁其實既然你件物件咁貴重,係咪應該買保險呢?點解要為難航空公司,精神勒索呢?」

第8位 豪門千金

空姐阿Sa話同事最怕人狂撳call light,試過遇到一位豪門千金坐頭等,呢位千金竟然每隔5分鐘就call light一次,問啲好雞毛蒜皮嘅嘢,或者要去廁所,就要求去之前預先叫空姐去block定個廁所。空姐阿Sa笑言:「咁其實頭等仲有其他頭等客,唔可以淨係招呼你一個,最後我哋係要叫返佢自己個助手幫手。呢件事令我諗到可能佢本身有太多兄弟姊妹,平時冇乜人留意,想要attention seeking,希望有多啲關注啩!」

第7位 爛口學者

除了娛樂圈藝人,空姐阿Sa仕途上遇到唔少名人,好似以出名鬧人見稱嘅學者,喺政壇上見人鬧人,又會引經據典,有次佢搭飛機香港去台北,點知班機因事延遲起飛,爛口學者即時鼓譟狂鬧人,阿Sa惟有用「拖字訣」應付。佢話:「佢嗰次搭商務,我冇第一時間走埋去同佢say hello,等佢冷靜吓先,到派餐時經過先同佢講唔好意思,佢即刻好熱誠咁同我握手,所以有時啲人粗聲粗氣唔代表心地唔好。」

第6、5位 踢波阿伯

咪以為年紀大火氣就會收,空姐阿Sa話遇過兩個踢波阿伯,其中有次佢喺其中一個踢波阿伯身邊經過,阿伯即刻好惡咁喝停佢:「喂,攞杯水畀我!」受委屈嘅阿Sa雖然照做,但心諗家教修養無論任何年紀都要學習。而阿伯嘅另一位好友亦係極品,近排呢位阿伯就有件威水史,不過嗰次佢同老婆去馬爾代夫,就𤓓到一個點。空姐阿Sa話:「嗰次喺機場見到佢,我就話乜生,你係咪搭我哋航機呀?佢好寸話『唔搭你哋機仲有其他機咩?』佢老婆即刻幫佢兜話「係有」,呢啲咪面係人畀……

第4位 心急人上

空姐阿Sa話心急人上本身在航空界都好出名,有幾單八卦是非都出過新聞見過街。有次呢位心急人上機,空姐就問佢攞boarding pass幫佢睇吓坐咩位,心急人唔知係咪嫌空姐手腳慢,一手搶過boarding pass。空姐阿Sa就講:「其實一個無禮嘅小動作,都會hurt到工作人員,不過見佢而家有個幸福家庭,希望佢會變好」

第3位 數字先生

空姐阿Sa有次聽到同事講,話數字先生同老婆由香港去倫敦,點知有個空姐唔小心撞到佢手臂,數字先生即霸氣話:「我屋企個工人都冇你咁蠢!」空姐阿Sa話個同事即刻匿埋一邊狂喊。之後為免再遇到呢兩公婆,機艙長就將佢調去第二個位。

第2位 餓鬼投胎

阿Sa話呢件事發生喺幾年前,當時餓鬼同屋企人一齊坐商務,本身已經食咗好多嘢,之後佢再嗌嘢食,空姐同佢講冇晒嗰個餐,餓鬼即發爛掉嘢。「其實啲餐係公司嘅,你想食梗係任你食,最好食飽啲去瞓,不過飛機上有啲餐唔係咁多數目,好似食粥咁,20幾個客得4個粥,呢個客食完一碗粥就同空姐講,要多一碗,舊同事就同佢講『唔好意思,冇晒粥呀,可唔可以揀過第二樣』,你估佢點呀,佢將個餐牌揈出嚟,飛去枱面話『冇嘢啦,走』」阿Sa仲畀提示話呢位客人近排去澳門都發生咗一件令人側目嘅事,從而睇到佢嘅真性情。

第1位 潮流西客

話明係航空界最討厭嘅人第1位,當然係聞風喪膽,連空姐阿Sa都話呢個人喺空姐眼中出晒名。「所有空姐見到呢個人都頭痛,聽返嚟講粗口惡言侮辱乜都齊,掉嘢都好閒,試過有次call保安,機長行埋去,你估佢點講?『You are just my driver!』但係唔知點解,佢又冇俾呢間航空公司blacklist喎,佢而家生咗個女,或者可以對人nice啲啦。」

-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!