掃呢頁CODE去手機

2020年10月29日 星期四

錢國偉:囡囡上星期出世!錢國偉震住入產房剪臍帶 #錢國偉

錢國偉在西九龍中心出席發布會。藝人陳蕊蕊、滕麗名、陳嘉容及導演錢國偉(Wilson)等在西九龍中心出席《MissMermaidAsia第一屆亞洲美人魚 ...




錢國偉在西九龍中心出席發布會。


藝人陳蕊蕊、滕麗名、陳嘉容及導演錢國偉(Wilson)等在西九龍中心出席《Miss Mermaid Asia 第一屆亞洲美人魚小姐大賽發布會》。陳蕊蕊希望初步能招募到十多位有身形又不怕水的女仔後再作篩選,比賽期間亦會到帛琉拍攝外景,而贏得美人魚小姐的得獎者要為宣揚保護海洋及環保出力。

由泰國趕回港出席活動的Wilson原來上星期已做老竇,他更親自入產房為囡囡剪臍帶。囡囡出世時重五磅多,英文名暫時叫Abby,中文名則交由師傅命名。問及入產房剪臍帶時可有手震?他笑說:「都有少少手震!本來想話有咩場面未見過,原來呢種真係未見過。依家知道母愛好偉大,以後會錫老婆(陳宛蔚)多啲。」

當被問到做老竇的心情時,Wilson表示:「有啲感動,話唔喊就呃人嘅,依家我都識抱BB同埋換片,囡囡好乖、食飽就瞓,不過太太就辛苦啲。我其實去咗泰國睇景,陳蕊蕊又話一定要返嚟幫手,咁就有個藉口返嚟睇吓BB,我都唔捨得BB㗎。」

Wilson囡囡趕及在新年出世逗利是,他笑謂可以幫補一下屋企,問到老友鄭伊健可有探望BB?他說:「佢依家喺北京,但佢已經諗好咗送咩禮物,而黎諾懿、湯盈盈就嚟咗探BB。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!