網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月3日 星期六

楊怡:【從未曝光】結婚4周年!楊怡晒咀嘴合照閃親湯洛雯 #楊怡 #湯洛雯

Sweet到震!今年4月誕下囡囡小珍珠嘅楊怡,有女萬事足,不過佢都冇唔記得今日係佢同老公羅仲謙嘅大日子!佢喺社交網大放閃光彈,上載兩人從未曝光嘅咀嘴S ...




Sweet到震!


今年4月誕下囡囡小珍珠嘅楊怡,有女萬事足,不過佢都冇唔記得今日係佢同老公羅仲謙嘅大日子!佢喺社交網大放閃光彈,上載兩人從未曝光嘅咀嘴Sweet爆合照,原來今日係佢哋結婚4周年:「2017年的今天,我們身處布拉格,度過了第一個結婚周年❤️2020年的今天,你有你的工作,我有我忙碌(湊女)🤣,雖然平淡,但卻充實⋯⋯感謝緣分讓我們遇見彼此!」影到呢個咁自然嘅一刻,係全靠袁偉豪,楊怡都感謝對方:「不得不提這張照片的幕後功臣,新一代年青有為的攝影師, 謝謝你為我們記錄了美好的時刻❤️」


蜜運中嘅湯洛雯(靚湯)都留言大讚「Too sweet… 暈咗」,不過尋日中秋節佢就未能同男友馬國明度過,事關男方要忙拍新劇《兒科醫生》,好Lonely嘅靚湯就要用電話玩燈籠賞月,網民都乘機問佢幾時到佢哋拉埋天窗呀!


結婚紀念日要開工 羅仲謙準備神秘驚喜氹楊怡


10月2日正是羅仲謙與楊怡的結婚紀念,但撞正老公要拍劇,楊怡受訪時坦言不太着重儀式,於中秋節吃飯便當慶祝了,而羅仲謙則表示自女兒「小珍珠」出世後,對所有節日的感覺都有所不同:「今年係第一個一家三口過嘅中秋節,希望圓圓滿滿。」至於結婚紀念日,他表示:「我都有準備驚喜同小禮物畀太太,不過因為一朝早要開工拍《兒科醫生》,都希望早啲拍完返屋企同太太sweet sweet吓。」
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!