網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月3日 星期六

校花比賽冠軍丨李璧琦音樂天份遭家人埋沒斷升學路 一年5冠證明實力 #李璧琦

(蘋果日報)現年42歲的李璧琦(Becky)現職聲樂導師,去年她與圈外男友Adrian拉埋天窗過二人世界,對生育一直深思熟慮,至今仍未有好消息。如今李 ...




(蘋果日報)


現年42歲的李璧琦(Becky)現職聲樂導師,去年她與圈外男友Adrian拉埋天窗過二人世界,對生育一直深思熟慮,至今仍未有好消息。如今李璧琦決定解開合約束縛,跳出電視圈,幸好她擁專業資格,遠至海外FaceTime網上教學也有,維持生計不成壓力,日前接受訪問,一臉從容:「唔好周圍行街買嘢就冇壓力,以前被追求拍拖時就要出街食飯,而家結咗婚,就我煮畀老公食。」

李璧琦自幼接受音樂薰陶,6歲開始學琴,之後考獲8級鋼琴資格,一直以音樂劇為夢想,無奈過程不獲家人支持,每步走來只能靠自己堅持爭取,8歲已膽粗粗參加不同校際音樂比賽公演,獎項更是多不勝數,細細個已練得一身好武功,可惜的是︰「屋企人冇嚟過一次。」

24年前,她私自報名參加新秀歌唱比賽晉身十強,卻因未夠秤加上家人反對損失演出機會,首次遭逢打擊。雖然當時唱片公司多次與家人溝通要求栽培她的音樂路,最終徒勞無功,反令李璧琦接受殘酷現實:「始終屋企人唔批准,於是主辦就畀咗門票我家人一齊入場睇比賽,未夠18歲,人生第一次感受到無奈,唔能夠說出口,唔能夠黑面,個心又哽住。」縱使如家人所願,李璧琦在鋼琴上有一定成就,擁一技傍身專業資格搵食,但並非她想走的路。

李璧琦為追夢付出努力,一直靠補習儲錢打算到外國升學,向音樂劇夢想進發,結果獲得兩間大學取錄:「其中一間喺紐約讀音樂,但我冇考到獎學金,補習筆錢點都唔夠,於是同屋企人商量,有auntie都好鼓勵可以幫手,但最終都係被屋企人拒絕。嗰時哥哥讀緊醫科,冇耐爸爸媽媽就分開,變得更加冇資源。」李璧琦續說:「當時好嬲,點解唔容許我去試呢?自己又唔識問,之後冇同屋企人講嘢幾年。」往後堅持以自己方式追夢︰「做好多比賽去證明我當初選擇係啱,決定再改多一次就好,試過一年內參加6個比賽,最終5個第一,1個 第二。」雖然如願勝出,但始終未能實踐到外國升學,後來考入浸會大學主修聲樂。

就讀大學時期正值千禧年代,李璧琦為10萬元參加雜誌舉辦的校花選舉,她說:「一直唔相信自己可用外表去贏獎,我覺得我係憑技術,點知話贏咗得到10萬元鑽石頸鏈,我一直儲錢想去讀書,聽到10萬好吸引即參選。最初以為神不知鬼不覺,聖誕假拍攝宣傳照,除夕夜參選,點知真係贏咗,1月1日一世人第一次入押舖去押頸鍊,最終只得8,000元,當時仲同人拗數,真係太純情。之後返學就大鑊,同學仔發現我參選後排斥我,覺得我以為自己好靚,幸好有兩位好朋友支持,患難見真情,我哋而家仲係好好朋友。」成為校花後簽約模特兒公司接觸娛樂圈拍廣告。

採訪:卓寶花

採影:沈健程

髮型:Leighton Aveda

場地:通利音樂藝術中心

現職聲樂導師,離開電視台不愁生計。(蘋果日報)


她的音樂、才藝天份肯定,甚至有唱片公司希望培養她,但家人一直反對,失去黃金機會。(蘋果日報)


她更試過因為獎金而去參加校花賽,但結果遭同輩排擠。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!