網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月3日 星期六

十大傑青丨歐鎧淳夢想成真當選 標尾會容祖兒視像領獎 #容祖兒 #歐鎧淳

由國際青年商會香港總會主辦的「2020年十大傑出青年」,今年受疫情影響,公佈得獎者記者會及頒獎禮同日舉行,今年獲加許的共有7人,分別是視障女高音蕭凱恩 ...






由國際青年商會香港總會主辦的「2020年十大傑出青年」,今年受疫情影響,公佈得獎者記者會及頒獎禮同日舉行,今年獲加許的共有7人,分別是視障女高音蕭凱恩、兒科醫生曹蘊怡、醫管局病人安全管理與風險管理經理吳家榮醫生、香港專業摺紙藝術家陳柏熹、中國香港棋院象棋發展總監周世傑、奧運香港游水代表歐鎧淳和歌手容祖兒。

28歲的游泳健將歐鎧淳在媽咪陪同下親到現場領獎,她表示得獎已感到榮幸,並自爆小時候已夢想過做傑青:「後來做咗運動員就冇咗件事,覺得同自己有距離,多謝師兄方力申鼓勵我參選,好多人話第一次參加未必可以得獎,所以抱住試下心態。」歐鎧淳難忘2016年在奧運會上代表香港做持旗手帶領運動員入場,她自言多了一份使命感,不過自己仍有很多進步空間:「將來會喺自己最熟悉嘅運動界貢獻更多,而家積極備戰奧運,今年有好多香港運動員好有機會攞獎牌,雖然疫情未知將來情況,但仍充滿希望。」

容祖兒因為身在上海未能返港出席頒獎禮,唯有透過視像參與,大會對候選人的年齡資格是18至40歲,現年40歲的祖兒剛好趕及尾班車得獎,她透過螢幕說:「好開心呀,我覺得呢次拎咗個好有質量嘅獎項,係人生新階段、新里程,回想當日報名參選,去面試時睇番自己過往經歷,攞到呢個加許,更加堅持自己初心,好希望可以多啲回饋社會,幫到年輕人同小朋友,可以令佢哋好似我咁,我都係出身基層,但尋找到自己夢想,唔怕辛苦,一步一步行落去,我想透過自己經歷同大家分享,亦想借助自己藝人影響力,令佢哋有更多學習機會,同分享佢哋找尋夢想嘅方法。」祖兒同時希望多與新晉音樂人合作,大力推廣廣東歌壇,也會利用自己5年前成立的慈善基金去幫助有需要的人。對於未能親到現場領獎,祖兒深感遺憾,不過她透過視像接受媒體訪問時都表現激動,在談到恩師羅文時,祖兒更感觸落淚,她說:「我好希望今日可以畀佢見到我有呢一日,因為一開始,佢真係好信任我,覺得我有呢個能力,所以我好開心,佢都攞過香港傑出青年,我今日可傳承到佢嘅精神,我一定會繼續努力。」

這段期間祖兒一直逗留內地工作,更為新歌做錄音。經理人霍汶希(Mani)今日伴在祖兒身邊做視像訪問,當宣佈祖兒得獎,Mani上前吻及送上鮮花。

十大傑青得獎者上台領獎。(蘋果日報)


歐鎧淳獲媽咪陪同出席十大傑青頒獎禮。(蘋果日報)


歐鎧淳首次提名即得獎。(蘋果日報)


經理人霍汶希都戥兒開心成為傑青。(蘋果日報)


祖兒遺憾未能到現場參與。


身在上海的祖兒透過視像出席獎禮。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!