網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月3日 星期六

身份揭秘丨李璧琦離巢含淚致謝已故六嬸提攜入行 走後門冇靠山被當怪物 #六嬸 #方逸華 #李璧琦

李璧琦(Becky)決意離巢正式結束12年電視圈生涯,不忘初心向夢想進發,離開始知當日情重,從前李璧琦以神秘身份加入無綫,她的出現一直是個謎,為了掩飾 ...






李璧琦(Becky)決意離巢正式結束12年電視圈生涯,不忘初心向夢想進發,離開始知當日情重,從前李璧琦以神秘身份加入無綫,她的出現一直是個謎,為了掩飾,她曾對外笑稱是「執返來」。日前她親自揭開堅守多年的謎底,當年李璧琦是由已故方逸華小姐(六嬸)直接提攜加入電視台,李璧琦親述當年如何坐上人生奇妙旅程快車,分享12年前改寫其人生的故事,含淚向方小姐致謝,銘記這份恩情。

李璧琦音樂造詣深厚,自小精通鋼琴,並考獲專業導師資格,身兼藝人及聲樂導師身份,無奈加入電視台後音樂上甚少機會發揮,在大台先後擔任主持和拍劇,浮沉12年未見有代表作,相反7年前在歌唱比賽節目競技時,聲音震動人心,潛藏才藝始被發現。未來李璧琦會以音樂發展為重心,她解釋:「離開因為覺得足夠,喺一個訓練場地12年都唔短,小學加中學都係12年,最終都係想做音樂,我唔可以呃自己。」李璧琦否認發展未如理想離巢,但承認現時身份難以定位:「演戲、做主持好似越多越好,但歌手就唔係,做咩去拍劇,做啲同音樂冇關嘅事,離開係想人哋諗起李璧琦諗起咩呢?我想要一個定型位置,跳出去做自己想做嘅事。」她已有連串計劃發展音樂事業。

在位12年期間經歷六叔邵逸夫爵士及「殼王」陳國強不同年代,李璧琦加入大台時由方逸華掌舵,她親切地稱六嬸為「方姐」,並將二人故事娓娓道來。在某年一個春茗宴會上,李璧琦一腳踢在場內包辦台、燈、聲,連節目流程都要掌握之內,兩文三語做主持還要唱歌助興,當時台下座上客正是六叔和六嬸,始料不及因而受賞識,李璧琦說:「方姐竟然搵咗佢助手問我攞電話,好記得搞笑一刻,好好禮貌咁問李小姐你可唔可以寫個電話畀我?但你要寫大隻啲,我即時𦧲飯應嗰隻,哈哈大笑攞張A4紙將4粒號碼分兩行寫咗個電話,雙手呈獻出嚟。」當時沒想太多,幾個月後真的收到樂小姐(樂易玲)電話直接加入無綫。

滿心歡喜入到電視台,始知歸邊唔容易,因為李璧琦自知三不是身份,「冇選美、冇讀藝訓班、冇背景,好多時被當作怪物」,為免誤會李璧琦從沒向人提起自己由來:「甚至有人問我點嚟,我話街執返嚟,惟有咁答,大家哈哈笑過咗,但人哋覺得我耍佢唔夠真。」背後獲六嬸加持,想必有特別待遇:「梗係冇,我冇方姐任何聯絡,只係當晚一面之緣,我同其他員工一樣,台慶先見到佢,曾經有一、兩個活動上可以傾多兩句,我只夠膽行埋去講,多謝,我係璧琦呀,我做緊啲咩咩咩,然後方姐就話好吖,繼續努力,咁就講完』,邊有後台嗰種back up關係,我就係乜都冇。但若當時將呢件事同人講,人哋咪以為我乜都有,所以決定唔講,直至今日12年後先講。」

李璧琦多番以「奇蹟」來形容自身故事,並視方姐為非一般恩人,保守秘密多年她說:「呢樣唔係利用提升自己身份嘅棋子,有呢個身份嘅人可能大有人在,心存感恩,方姐係源於溫柔,識睇嘢,想為公司增值,呢啲老闆好難遇到,好感動。」六叔和六嬸先後在2014年和2017年病逝,阿Sir年代人情味十足眾所周知,與現時大台作風差天共地。再次勾起李璧琦和六嬸畫面,尤其送別六嬸一刻,她含淚回憶:「去到葬禮喺遺照前企咗好耐,我知道我唔可以同其他人講,亦唔會有人明白我,佢係改變咗我一生嘅人,有幾多人生中同你萍水相逢嘅人,只係見過你一次,成為你一生中最大改變?當時我心裏講:『方姐,多謝你,你喺我人生做咗最大改變,係我其中一位最重要嘅人,我會永遠記住你。』」

採訪:卓寶花

採影:沈健程

髮型:Leighton Aveda

場地:通利音樂藝術中心

李璧琦入行12年後決定離巢,自覺逗留時間不短,希望獨立後有更清晰的定位。(蘋果日報)


入行經過一直是謎,李璧琦親自揭曉,原來有次擔任春茗主拎被六嬸相中,邀請加入電視台。


由於三不是的身份,沒能成功泊到好碼頭,一直沒有彈出,做過主持拍過劇,更有人問她如何入行,但有口難言。(蘋果日報)


講起伯樂,再次悲從中來。(蘋果日報)


李璧琦感謝六嬸改變她的人生。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!