網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月3日 星期六

譚嘉儀:【激罕晒水着】譚嘉儀怕醜雙手遮雙峰 #譚嘉儀

真係睇到嘩嘩聲!歌手譚嘉儀在社交網大晒粉紅色水着,雖然是一件頭,但腰間露出一大截,好友林穎彤、林欣彤都不禁「哇」一聲,好多網友讚她索,身材fit,仲叫 ...




真係睇到嘩嘩聲!


歌手譚嘉儀在社交網大晒粉紅色水着,雖然是一件頭,但腰間露出一大截,好友林穎彤、林欣彤都不禁「哇」一聲,好多網友讚她索,身材fit,仲叫佢唔好怕醜,放開手open一次畀粉絲睇。


雖然好多藝人表示疫情期間,宅在家中放肆地食,又做唔到gym,搞到肥晒,但嘉儀似乎相反,見她消瘦了,泳衣有點鬆位。


嘉儀回覆東網說:「我都盡量有做運動,食得多時又會做得多啲,費事食多咗變肥,我平日都好少去健身室做運動,多數睇片跟住做30分鐘帶氧運動,之後再做手部同sit up,我鍾意喺屋企做,因為方便沖涼。」


今年可以出海的日子不多,本身不愔水性的她,非常鍾意玩水上活動,她說:「我試過學游水,但都學唔識,可能真係冇乜天分,所以選擇咗放棄,依家我識浮、識踩水,我覺得夠玩水上活動就OK啦。」
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!