網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月3日 星期六

霍啟剛追月夜撇底三名子女 同老婆郭晶晶拍拖睇話劇 #郭晶晶 #霍啟剛

(資料圖片/IG圖片)今日是追月夜,不少人繼續與家人共度中秋假期,不過已有三名子女的霍啟剛,今晚就撇底仔女,同老婆郭晶晶拍拖去睇話劇。疫情下,不少娛樂 ...




(資料圖片/IG圖片)


今日是追月夜,不少人繼續與家人共度中秋假期,不過已有三名子女的霍啟剛,今晚就撇底仔女,同老婆郭晶晶拍拖去睇話劇。疫情下,不少娛樂場所因限聚令下,曾一度封場。繼8月底戲院重開後,接待觀眾的表演場地,亦在昨日(1日)重開,多個延期演出的話劇,於今日開始正式公演。

繼早前入場睇戲,支持戲院重開後,今晚霍啟剛又再出動,他在社交網貼了幾張相,其中一張是他和老婆郭晶晶及幾位人士的合照,相中各人都戴上口罩,而另外幾張相,就是入場票及場刊。原來今晚他帶老婆去支持香港話劇團的演出,他留言表示︰「Lights Up!終於入返劇場,好開心可以再一次喺現場感受到演員真摰嘅情感。」他更表示疫情過後,希望大家多多支持香港的話劇演出,更望商界投放資源予本地藝術製作。

霍啟剛今晚和老婆郭晶晶去大會堂睇話劇。(IG圖片)


劇場昨日重開,今晚追月夜他暫時放下三名子女,拍拖入場看話劇。(IG圖片)


霍啟剛和郭晶晶經常拍拖出席活動,有時還會帶埋兒子參與。(資料圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!