網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年10月3日 星期六

單立文:寸胡蓓蔚扮恩愛 單立文自爆深圳藏「小三」 #單立文 #小三 #胡蓓蔚

單立文與太太胡蓓蔚相愛咁多年都冇出軌,原就係靠「小三」佩恩。藝人單立文(豹哥)與胡蓓蔚(豹嫂)由拍拖到結婚,一直予人模範情侶的感覺,但原來兩年前,有相 ...




單立文與太太胡蓓蔚相愛咁多年都冇出軌,原就係靠「小三」佩恩。


藝人單立文(豹哥)與胡蓓蔚(豹嫂)由拍拖到結婚,一直予人模範情侶的感覺,但原來兩年前,有相士曾批單立文若無仔女,今年將有小三!單立文接受東網專訪時笑言老婆胡蓓蔚對此「驚到瀨屎」,還契了小朋友,希望化解。


問現在有沒有被老婆全天候監控?單立文竟自爆十多年前已有「小三」:「我十幾年前已經同佢講我有『小三』叫佩恩,呢個『小三』喺我哋兩公婆中間已經好多年,住喺深圳福田區嘅,當然只係虛擬唔係真,只係用嚟威脅下佢,等佢唔好咁鬆懈,(老婆有乜嘢反應?)佢有時會叫我搵佢,有時會呷醋,真係做到足(交足戲),唔係點玩到咁多年。」


兩公婆除咗乜都玩一餐外,「互窒」也是「家常便飯」,早前,單立文因看錯通告,胡蓓蔚即把屋企預備好的晚餐帶到片場給他享用,全程網上直擊,不少網友大讚豹嫂是好老婆,但原來在單立文眼裏卻是另一回事,窒爆豹嫂:「佢呢啲牌面嘢梗係做足,好明顯係攻心計,一Cut機嗰下啲面口不知幾難睇,煮飯畀老公食係天經地義,喺社交網拍晒Story咁,係咪有心造作先?!哈哈!」


講笑還講笑,單立文當然有稱讚豹嫂的地方,指她給了自己很大力量,否則,他沒有動力把《愛‧回家之開心速遞》「熊樹仁」這個正能量角色演好,而該角色亦帶給他很多,幾乎晚晚都見到他,定必是該劇「爆騷王」之一,但他謙稱「一山還有一山高」,呂慧儀、周嘉洛才能稱得上「爆騷王」:「大家留意番,佢哋喺呢個劇嘅線係最多,周嘉洛除咗熊家,仲有補習社、酒吧、大學嘅戲份,雖然我都唔弱,但唔夠佢哋強。」


既然搵唔少,可有奬勵自己或者氹老婆?,單立文:「佢(豹嫂)耐唔耐就會提醒我想買啲乜,呢啲嘢佢好明確,唔使我特登諗,畀舊錢出嚟就得。(最貴嘅禮物係?)有送架跑車仔畀佢,不過,佢都有送番架車畀我嘅。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!