網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月20日 星期五

台慶2020:唱開有癮!謝嘉怡Man爆唱《萬水千山縱橫》 #台慶 #謝嘉怡

正呀喂!今晚台慶,朱晨麗帶領一班香港小姐表演,朱晨麗以K-POP打頭陣,她以露腰裝型爆示人,向來有舞蹈底子的她未知是否跳開中國舞及芭蕾舞,今次跳起K- ...




正呀喂!


今晚台慶,朱晨麗帶領一班香港小姐表演,朱晨麗以K-POP打頭陣,她以露腰裝型爆示人,向來有舞蹈底子的她未知是否跳開中國舞及芭蕾舞,今次跳起K-POP時顯然有點生硬。而蔡嘉欣、廖慧儀即表演空中絲帶舞,雖然二人動作不合拍,各有各做,但勝在難度甚高,搏得不少掌聲。而蘇韻姿則大唱歌劇,聲線靚爆。黃嘉雯、伍樂怡、郭柏妍、陳熙蕊、古佩玲等就以古裝服跳中國舞,舞姿優美。另外,有人表演過後,不少心甩鞋,事後發現「灰姑娘」原來是劉溫馨!


至於港姐冠軍謝嘉怡繼之前唱過《上海灘》後,今次再雄糾糾唱出經典歌《萬水千山縱橫》,由「鬼妹仔」唱出可謂喜感十足。


去到遊戲環節,多位藝人如袁偉豪、黃翠如、蔡思貝、張曦雯、張振朗等戴上墨鏡,但只有一副是「真墨鏡」,跟着2位阿姐就要試試他們,期間張振朗被汪明荃欽點做掌上壓,之後更要蔡思貝及張曦雯坐上去,認真難為振朗。
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!