網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月20日 星期五

薛家燕江美儀被批紅鸞星動 李居明為香港政治民生求得中簽 #李居明 #江美儀 #薛家燕

(蘋果日報)李居明、薛家燕、江美儀、傅嘉莉今日齊齊拍攝電影《大運同行》,當中李居明為香港政治、民生求得中簽,他說:「武則天想法,明年政治全面康復,但有 ...




(蘋果日報)


李居明、薛家燕、江美儀、傅嘉莉今日齊齊拍攝電影《大運同行》,當中李居明為香港政治、民生求得中簽,他說:「武則天想法,明年政治全面康復,但有一樣嘢仲未得住。」家燕姐則在場作見證,被李居明批明年紅鸞星動,但非戀愛桃花,而是旺人緣粉絲瘋狂愛上她。

家燕姐和李居明早前化身KOL主持十二生肖運程節目,稍後會添食,會主力講明星生肖及政治家,李居明說:「拜登生肖屬馬運程好好,屬狗嘅特朗普就好麻麻,翻盤無望,相反拜登勝券在握。」並推算特朗普在11月27、12月1和2是人生黑暗三天,灰飛煙滅,到時就會意興闌珊認輸。

而江美儀被批有情人星,等多一年有機會再婚,但她笑指現時還沒有對象,並笑說:「最好唔使結婚,話我做情人,我呢個歲數等我享受10年8年都唔錯。」此外,昨晚無綫台慶夜台前全體藝人均無罩現身,家燕姐解釋:「入廠前通過體溫機,有全面噴過消毒做足安全。」返回後台都立刻帶返口罩確保安全。而李居明占卜指,12月全球疫情因變種而達高峰期,明年2月疫情才受控制,大家要捱多兩個月。

向來緋聞一籮籮的傅嘉莉,被師傅踢爆有新歡,五年內會結婚生仔,又將剛相識對象相片給他過目。傅嘉莉說:「啱啱認識冇耐,我都有問師傅好唔好,我等咗好耐,師傅話我未來最好5年,直頭有埋年月日,仲叫我中午行房就會生仔,又教我要着紅色催谷,表面唔得內裏着都得。」

傅嘉莉、李居明、薛家燕和江美儀,今日齊齊現身。 (蘋果日報)


李居明為香港求得中簽,他指明年政治全面康復。 (蘋果日報)


家燕姐被李居明批明年紅鸞星動,但非戀愛桃花,而是旺人緣。 (蘋果日報)


江美儀被批有情人星,等多一年有機會再婚。(蘋果日報)


緋聞多的傅嘉莉,被師傅踢爆有新歡。 (蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!