網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月20日 星期五

謝可逸:《愛回家》謝可逸新女數臭醫生前夫有小三 戴姓女星被拖落水 #小三 #愛回家 #愛.回家 #謝可逸

戴夢夢被拖落水,大呻無奈。無綫處境劇《愛・回家之開心速遞》中飾演Tyson及《使徒行者3》飾演周文鼎嘅34歲謝可逸,被爆背歌手女友謝文欣撻着兩度離婚及 ...




戴夢夢被拖落水,大呻無奈。


無綫處境劇《愛・回家之開心速遞》中飾演Tyson及《使徒行者3》飾演周文鼎嘅34歲謝可逸,被爆背歌手女友謝文欣撻着兩度離婚及醫美集團老闆方潔盈(Jathy),失婚Jathy被指向前夫索贍養費,所以離婚後生活仍然富貴,事件經過兩日後開始發酵,而Jathy今日就發千字文數臭醫生前夫,更爆嘅係佢指「戴xx」與前夫過從甚密,盛傳該人便是藝人戴夢夢,加上夢夢曾經出席過Jathy的新店開張,更加惹人瑕想!


Jathy於千字文數臭首任醫生老公:「同你離婚前,我對你嘅所作所為忍無可忍,因為你當時同『戴XX』曖昧,喺WhatsApp講晒『I love you』、『Don’t leave me』,又畀我發現,見戴小姐病,送藥送到上人地何文田屋企,當時我決心唔想再同你一齊,搵屋搬咗去中環,同你分居。」


東網記者及後搵到戴夢夢回應有關傳聞,她對於牽涉入內大感無奈:「呢件事點解會發酵到我身上,我必須澄清從冇介入過湯醫生同方小姐婚姻,湯醫生只係我全家嘅家庭醫生,我哋僅係醫生同病人關係,我冇八卦過人哋家事,希望有人唔好拉我落水,我對佢哋家事完全冇嘢回應。」而謝可逸則沒有回應。
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!