網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月20日 星期五

陳凱琳生完細仔火速變「火柴人」 做空中瑜伽玩倒吊 #陳凱琳

(IG截圖)陳凱琳(Grace)今年7月為老公鄭嘉穎生下第二名兒子鄭承亮(Yannick),連同大仔鄭承悅(Rafael),兩年抱兩,日前兩公婆為細仔 ...




(IG截圖)


陳凱琳(Grace)今年7月為老公鄭嘉穎生下第二名兒子鄭承亮 (Yannick),連同大仔鄭承悅(Rafael),兩年抱兩,日前兩公婆為細仔搞百日宴,更在社交網大騷一家四口幸福相。

Grace生完仔後不簽大台,近年積極在社交平台發展做KOL,不時分享時裝、化妝心得,而一向身形屬瘦削線條的她,更自言因基因問題,體重未試過過100磅,而陀B時亦肥胎不肥人,生完後亦修身神速。她曾表示有用「紮肚」的方法來修身,話陀B時都有令骨架擴大。今日,她在IG分享了一條做空中瑜伽的片段,片中她身穿背心瑜伽運動服,盡顯其「火柴人」瘦骨架,而腹部就完全平坦未見肚腩,生完細仔3個月就完成修身成功,令人羨慕不已。

在片中,Grace就自言平時少做運動,更說到:「第一次玩,上身無力,下身無力,擔心好多手汗。」見她在片中跟隨導師好友,都輕鬆做到劈腿、倒立等招式,最後更興奮笑言:「去返香港小姐時候,好有滿足感,好少做運動,flexibility係零,就算做唔到,都堅持去做。」

陳凱琳甚少做運動,第一次玩空中瑜伽。(IG截圖)


Grace回到參選香港小姐時的身形。(IG截圖)


Grace一向是瘦基因,自言體重未試過超過100磅。(IG截圖)


跟瑜伽導師好友玩空中瑜伽。(IG截圖)


輕鬆做到瑜伽倒轉動作。(IG截圖)


鄭嘉穎與陳凱琳剛於月初為細仔擺百日宴。(IG截圖)


Grace陀第二胎時肥肚不肥人。(IG截圖)


Grace兩年抱兩,陀細仔時影了不少大肚寫真靚相。(IG截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!