網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月20日 星期五

江嘉敏谷胸突圍丨逾百藝人台慶變無罩派對 Do姐拒絕進食 #Do姐 #台慶 #江嘉敏 #鄭裕玲

近年不少無綫出身的藝人都過檔邵氏,貪自由度大,就連無綫53周年台慶都有「免疫」可以不用出席。在紅星欠奉的台慶下,惟有以大堆頭充撐場面,包括《愛回家》群 ...






近年不少無綫出身的藝人都過檔邵氏,貪自由度大,就連無綫53周年台慶都有「免疫」可以不用出席。在紅星欠奉的台慶下,惟有以大堆頭充撐場面,包括《愛回家》群組、《姊妹淘》群組、《後生仔傾吓偈》群組、《娛樂大家》群組,但逾200藝人參與,無綫竟然不安排透明膠口罩,大家都以真面目示人,似乎有欠防疫意識,隨時變「中招」群組。

台慶其中一個表演環節,嘉賓即場煮食要大家即場食,但口水橫飛,難免令人擔心,邀請龔嘉欣和黃子恆進食時亦不敢推掉,但邀請到阿姐級時,阿姐停手,Do姐更即場拒絕:「而家呢個時勢唔好咁樣。」

今年競爭減少,昔日女星行紅地氈的爭妍鬥麗的艷光已大減一半,一線花旦李佳芯、黃翠如、唐詩詠、陳煒等齊齊收起性感,只有黃智雯穿黑色晚裝裙搶鏡,蔡思貝則騷腿展現另類型格美。反而一班90後小花更搏命,當中以江嘉敏的黑色tube dress谷胸上陣最性感,她說:「對我嚟講係一個大挑戰同新嘗試,我剛過生日,造型師話大咗1歲,所以喺造型可以大膽啲,不過第一次着咁低胸,有啲緊張。」至於有否做安全措拖?她說:「有呀,好多服裝姐姐幫我手,因為有啲重要物品冇戴到,搞到我好似缺乏啲安全感,不過我都信任佢哋,應該唔會走光。」簡淑兒、鄺潔楹、鄧卓殷就不約而同以雪白仙氣look,露胸現身。

已有半年沒有工開的「細龍太」陳偉琪突然「解凍」有機會在台慶表演豎琴,她說:「好多人問我係咪解凍,我都唔知呀,等公司安排啦。我今日開心,有機會表演豎琴,而呢個豎琴係我細個Daddy送畀我做嫁妝嘅,所以好珍貴。」

阿姐和Do都不敢食現場即煮食物。(無綫電視截圖)


龔嘉欣和黃子恆個樣都有點無奈。(無綫電視截圖)


江嘉敏悉心打扮,以tube dress現身。


鄺潔楹


鄺潔楹


鄧卓殷


台慶變無罩派對


黃智雯


唐詩詠


趙希洛


孫慧雪


蔡思貝


應屆三位港姐


張秀文


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!