網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月20日 星期五

馮盈盈傳是舊TVB主席新寵 鄭衍峰代女友反擊:出個IG Post分分鐘買到兩、三個袋 #TVB #鄭衍峰 #馮盈盈

本港武漢肺炎近日有上升趨勢,今日便有約23宗確診,重回雙位數。但昨晚無綫一年一度的台慶盛事,有逾200多名藝人,齊齊無罩表演賀台慶,就連新上任的無綫主 ...






本港武漢肺炎近日有上升趨勢,今日便有約23宗確診,重回雙位數。但昨晚無綫一年一度的台慶盛事,有逾200多名藝人,齊齊無罩表演賀台慶,就連新上任的無綫主席許濤及集團行政總裁都「跟隊」,不戴口罩進行亮燈儀式,令人憂慮會出現「台慶群組」個案。

是非多多的馮盈盈早前傳是舊老闆、前無綫主席「殼王」陳國強的新寵,昨晚她被追問為何忽然富貴,用20萬名牌手袋,又住海景豪宅,她例牌否認,笑言:「呢單新聞都幾搞笑,冇任何證據之下都有咁大迴響。我知道呢啲無稽新聞好快會過去,唔會擺喺心上,所以自己都冇乜太大唔開心嘅感覺。」她指名牌袋是爸爸所送,是爸爸對她表達愛的方式,她說:「由我18歲開始,我爸爸就好錫我,還有媽媽都會一直送禮物畀我哋,送袋就係佢表達愛嘅一個方法,爸爸有啲唔開心,講到佢冇功勞咁,買個袋都負擔唔起。」可擔心被指炫富?她說:「首先我係冇炫富,我係過返自己平時嘅生活,行得正、企得正,唔會因為其他人特別改變自己。我覺得大家大驚小怪,我哋公司賺錢能力高嘅女藝人都唔少。」對於網民批評,她說:「可能係意氣說話。」

鄭衍峰開腔維護女友:「佢好慘,有少少戥佢唔抵。大家有冇諗過,藝人有好多side job,你出個活動、IG post,分分鐘已經買到兩、三個手袋。」他大讚盈盈是一個好勤力的藝人,還自爆為女友與網民理性討論:「佢EQ被訓練到睇得好化,反而今次佢同我講,我嬲過佢!」至於盈盈與江嘉敏已由好姊妹變死對頭,昨晚雖同場現身,但卻視而不見,大合照只各自各跟身旁的人傾偈,關係越鬧越僵。

馮盈盈被指是前無綫主席「殼王」陳國強的新寵。(IG截圖)


馮盈盈昨日盛裝現身台慶。


鄭衍峰開腔護女友,爆女友出席活動或IG post,分分鐘買到兩、三個手袋。


馮盈盈被指忽然富貴,用20萬手袋。(互聯網圖片)


住海景豪宅


江嘉敏與馮盈盈同場也視而不見。


跳螃蟹舞


無綫新上任主席許濤在台下都不戴口罩,與余詠珊密密斟。


楊千嬅壓軸出場,是唯一非星夢幫歌手出席台慶。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!